úterý 16. února 2016

Garnier Pure - Micelární čisticí voda



Micelární voda Garnier Pure byla vyvinuta speciálně pro problematickou pleť, ze které během pár chvil odstraní veškeré nečistoty i make-up. Obsahují aktivní micely, které na sebe vážou nečistoty a čistí tak pleť. Micelární voda dokáže během jednoho tahu kosmetickým tamponem dokonale vyčistit pleť a dodat jí svěžest. Čisticí micelární voda Garnier Pure zanechává pleť nádherně hebkou a čistou. Je bez alkoholu, takže je vhodná i pro citlivou pleť, kterou nepodráždí, ba naopak – zklidňuje ji. Micelární voda zmatňuje pleť a kromě nečistot z ní odstraňuje i přebytečný maz.




  • čistí pleť
  • nedráždí pleť a zklidňuje ji
  • dodává pleti svěžest
  • zanechává pleť hebkou a vláčnou
  • zmatňuje pleť
  • je oftalmologicky a dermatologicky testována

Micelární voda je vhodná pro citlivou, mastnou a smíšenou pleť.





O její setře, růžové micelární vodě jsem psala ZDE. Tato modrá se mi líbí víc. Jsem s ní opravdu spokojená. Moje mastná pleť si libuje. Jsem zvyklá, že když je něco na problematickou pleť, tak si s tím oči neodlíčím, protože všechno většinou brutálně pálí. Touhle micelárku si odlíčím celý obličej, i oči, i tu nejhorší řasenku a linky odlíčí jakoby nic. V očích neštípe, ani trošku. Pleť je ve vteřině odlíčená, hlaďoučká, čistá, ani trošku vysušená, ale přesto matná. Trošku mi to přijde, jako takový malý zázrak. Ještě by mohla čistit do hloubky a zbavit mě černých teček, a budu úplně spokojená. 




Cena: 155,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat