neděle 9. července 2017

Glanc box Červenec 2017

Léto plné zážitků!

Milí Noozies,

léto od nepaměti píše vždy nezapomenutelné zážitky a příběhy. Jeden z prvních vzrušujících zážitků tohoto léta právě dorazil až k vám domů. Hola, hej, rozbalujete s námi horké novinky léta 2017, děkujeme!

Připravili jsme pro vás opět výběr TOP značkových novinek na našem trhu a věříme, že vám i vašim blízkým, připraví testování nových produktů radost.

Dejte nám také vědět, jak vás jednotlivé produkty zaujaly! Jednoduše stačí navštívit náš web www.brandnooz.cz a zanechat komentáře k jednotlivým produktům :-)

Milí Noozies, děkujeme, že testujete s námi. Přejeme všem, z celého srdce, příjemné a pohodové léto plné bezva zážitků.



Opět jsem objednala Glanc box. Tenhle box mám ráda, protože neobsahuje jen kosmetiku, ale i věci do domácnosti. A vzhledem k tomu, že doma nemám uklízecí skřítky, tak se mi tyto věci velmi hodí. A taky se mi líbí, že boxy většinou neobsahují dekorativní kosmetiku, ale spíše tu pečující. Takže objednávám pokaždé. Cena je 349,- Kč včetně poštovného. A teď už pojďme na samotné produkty. 




Persil 360° Complete Clean, 159,- Kč

¨

Nejlepší Persil gel na odstranění skvrn. Nová receptura obsahuje jedinečnou kombinaci aktivních látek, aby vám poskytl kompletní řešení pro vaše prádlo.

Za Persil jsem moc ráda, protože v něm ráda peru. Takže využiji naprosto určitě. Navíc, prací gel se neztratí v žádné domácnosti. Takže skvělý výběr.




Silan Supreme Romance, 69,90 Kč (600 ml)


Silan Supreme je exkluzivní řada aviváží inspirovaná nejlepšími francouzskými parfémy pro milovníky vytříbených vůní. Výjimečně krémové složení s miliony zjemňujících částeček a vzácnými vůněmi poskytuje okouzlující svěžest a neodolatelný požitek smyslů. Růžová řada Romance nabízí jemnou vůni růžových květů na pozadí santalového dřeva.

Od chvíle, kdy se tyto aviváže objevily v obchodě jsem toužila nějakou mít doma. Pak jsem si je očichala a zjistila jsem, že mi ale nevoní. Samozřejmě ji spotřebuji, třeba na pracovní věci :D Nebo ji věnuji někomu, komu bude vonět. Ale jinak to hodnotím do boxu jako dobrou volbu. 




Domestos Power 5, 54,90 Kč



Účinná prevence tvorby vodního kamene, udržování povrchu toaletní mísy s dokonale blyštivým leskem a dlouhotrvající linoucí se svěží vůně. Zdálo-li se vám, že všechna tato očekávání nedokáže spolehlivě splnit jeden výrobek, novinka Domestos vás přesvědčí o tom, že to jde. Po vyzkoušení jedné ze dvou svěžích vůní a díky novému nevšednímu designu s jemně zabarveným úchytem jej při nákupu již nepřehlédnete. Na trhu nově ve dvou atraktivních variantách, které si doma zamilujete - magnólie a levandule.

Tak tohle se u nás doma určitě neztratí. Něco takového u nás doma máme v toaletě neustále. Fakt nevím, jestli to opravdu toaletě něco dává. Pro mě to minimálně hezky vypadá a pěkně voní. Takže opět dobrá volba. 




Dermacol Textilní 3D maska, 69,- Kč (15 ml)


Nemáte chuť, čas ani náladu na klasickou aplikaci masky? Míchání, nanášení, stírání, slupování, umývání,...? Vyzkoušejte moderní aplikaci 3D textilních masek Dermacol a budete velmi mile překvapeny. Textilní masky na pleť se používají velmi snadno. Základem je odlíčená a vyčištěná pleť. Masku poté stačí vyjmout z obalu, přiložit na obličej, zaujmout pohodlnou polohu a relaxovat. Textilní maska je velmi pohodlná a dokonale se přizpůsobí tvaru vašeho obličeje. Po 10 minutách masku sejměte a pleť opláchněte vodou.

Já moc na textilní masky nejsem. Mně naopak vyhovuje na sebe plácnout nějakou roztírací. Protože mám asi zřejmě zvláštní obličej a nepřijde mi, že by textilní maska nějak pěkně přilnula. Navíc jsem zvyklá na sebe plácnout nějakou masku a pak něco dělat. S textilní mi přijde, že se hýbat nejde. Ale určitě vyzkouším a dám ji šanci. Třeba opravdu velmi mile překvapí. Ale dát 70,- Kč za masku na jedno použití mi přijde pořád hodně. Masku používám dvakrát až třikrát týdně, takže tohle by mě brzo zruinovalo. Takže třeba občas dobrý, ale pravidelně pro mě určitě nee.




Signal White Now CC, 149,- Kč (75ml)


Zubní pasta White Now CC v sobě spojuje dvě nejlepší Signal technologie - okamžité bělení* a ochranu před zubním plakem. Modré světlo odrážející pigmenty zajistí, že vaše zuby budou vypadat bělejší již po prvním použití. Tyto pigmenty jsou neabrazivní, tudíž nenarušují zubní sklovinu. Ale protože jenom zdravé zuby mohou být krásné, White Now CC obsahuje i aktivní minerál a zinek. Aktivní minerál se zabudovává do zubní skloviny, a tím způsobuje její vyšší odolnost vůči zubnímu kazu. Zinek účinně pomáhá bojovat s bakteriemi, jenž způsobují vznik zubního plaku.

*Okamžitý bělící efekt je optický a dočasný.

Miluji bělící zubní pasty. Miluju svoje bílé zuby a nesnesla bych jejich zežloutnutí. Proto, když zrovna nejdu na bělení dělám vše proto, abych si bílou udržela. Navíc miluji po vyčištění zubů pocit čistých zubů, což taky ne všechny pasty umí. Tahle jo, takže za mě dobrý.




Signal Carbon + Correct, 81,90 Kč


Zubní kartáček Carbon + Correct obsahuje karbonová vlákna, která pomáhají zbavovat sklovinu nečistot a zuby jsou pak čistější a bělejší. Zářivější úsměv pomůže doladit i extra leštící lamela s obsahem perlitu, která odstraní z vašeho chrupu i tu poslední skvrnku.

Ach jo, tak tohle je pro mě osobně největší zklamání. Abyste to ale pochopili dobře. Kartáček je skvělý, jsem z něj opravdu nadšená. Zoubky tak krásně vyčistí a vyleští. Ale já mám hrozně citlivé dásně. Takže po každém vyčištění krvácely. Doufala jsem, že si třeba nějak zvyknou, ale bohužel. Takže tento skvělý kartáček nemůžu používat. Takže pro každého, kdo nemá citlivé dásně, určitě si ho pořiďte. Zažijete pocit ze skvěle vyčištěných zoubků, a to je k nezaplacení!




Catrice ICONails, 79,90 Kč


Nové inovační laky Catrice ICONails nabízí lesk jako gelové nehty a dlouhotrvající efekt - vydrží až 7 dnů bez krycího laku díky komplexu "Shock-Shield". Lak obsahuje olej z acai a nabízí inovační dvojité uzavírání a profesionální kartáček pro přesnou a jednoduchou aplikaci. Všechny odstíny nových laků ICONails najdete na www.catrice.eu.

Ach jo. Na tyto laky slýchám teď samou chválu, ale já prostě nemám ráda červené odstíny. Kdyby tam byl nějaký růžový, nebo světlý nebo tak. Ale chápu, že to by se zas nelíbilo jiným lidem. Nezavděčíte se všem. Takže volba do boxu dobrá, ale já ho asi věnuji nějaké kamarádce, která bude patřičně nadšená :) 


Takže když to shrnu, za mě box naprostá pecka. Opravdu spokojenost. Příště objednám zas. 

1 komentář:

  1. Na blogu mám taky článek o tomto boxu. Já jsem byla moc spokojená. teda lak na nehty bych brala taky v jiné barvě, ale naštěstí mám dceru :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat