sobota 17. března 2018

L'Oréal Paris - Paradise Extatic - Zhušťující a prodlužující řasenka


Řasenka Paradise dodá vašim řasám maximální objem a smyslnou délku. Díky obsahu ricinového oleje zanechá řasy měkké a pružné.


dodává řasám intenzivní objem
prodlužuje řasy
má krémovou texturu
s praktickým kartáčkem pro přesné nanášení


Pokud máte rády výrazné řasy, tak směle hurá do této řasenky. Já nesnáším, když si dám řasenku a není ani poznat, zda jsem to udělala. Já preferuji hodně výrazné řasy. Většinou nenosím ani stíny, ale nosím brýle, takže se opravdu snažím mít výrazné řasy, ani mi nevadí, když jsou sem tam slepené. Čímž nechci říkat, že tato řasenka slepuje, ba naopak, člověk si musí dát dost práce, aby byly řasy slepené. Navíc je krásně černá. Prostě vaše kukadla opravdu prokouknou. I z toho mého chmýří, kterému říkam řasy vykouzlí celkem pěkné husté řasy, za což já jsem moc vděčná. Takže pokud váháte, tak určitě neváhejte a zkuste ji. 


Plusy: drží celý den, žádné rozmatlávání, jak ráno odejdete, tak se večer vrátíte. Nijak nedráždí ani citlivé oči. Odlíčit jde lehce. Krásná černá barva. Husté a dlouhé řasy. Neslepuje, nehrudkovatí. 


Cena: 249,- Kč




Žádné komentáře:

Okomentovat