středa 27. března 2019

Můj super box kosmetika - Březen 2019

Univerzální prací gel Surf Coconut Splash, 900 ml za 129,90 Kč


Pociťte dotyk přírody a nechte se svést exotickou vůní kokosu. Značka Surf přináší tekutý prací prostředek, který je dermatologicky testovaný a obsahuje esenciální oleje. Díky jedinečnému složení si budete příjemnou a intenzivní kokosovou vůni užívat i dlouho po vyprání. Univerzální gel je vhodný na bílé i barevné prádlo.

Prací gel Surf mám moc ráda. Dobře se mi s ním pere, prádlo je vždycky čisté a na dlouho voňavé. Ale konkrétně tento půjde do jiné rodiny. Opravdu hodně voní po kokosu, fakt taková pěkná přírodní kokosová vůně, žádná chemie, akorát že já nesnáším vůni kokosu a jen představa, že mi tím voní prádlo mě děsí. 




Přípravek na nádobí Fresh Citrus and Ginger Scent s vůní citrusů a zázvoru, 500 ml za 69,90 Kč


V Seventh Generation nenajdete žádná barviva, syntetické vůně ani optické rozjasňovače. Čistící prostředky vyrábíme z rostlin a minerálů, vůně získáváme ze 100% esenciálních olejů a rostlinných extraktů a naše lahve jsou ze 100% recyklovaného a recyklovatelného plastu. Jsme hrdí na to, že máme certifikáty EU Ecolabel, Leaping Bunny a B-Corporation.

Nejdřív jsem si myslela, že to je mýdlo na ruce, ale naštěstí je to přípravek na mytí nádobí, za což jsem ráda, mýdel mám už dost. My doma myčku nemáme, takže myjeme růčo, takže přípravek na nádobí se hodí, navíc tento fakt vůbec neznám a působí eko, takže fajn. Moc ráda zkusím. 




Oriflame Balzám na rty Love Nature Cold Cream, 139 Kč


Balzám na rty s přírodním mandlovým olejem a včelím voskem rty zklidňuje, zjemňuje, vyživuje a chrání je před drsným počasím a chladem. Dermatologicky testováno.

Momentálně mě trápí hodně suché rty a nejen suché, ale hlavně do krve popraskané. Takže spotřeba balzámů je opravdu veliká, takže super, beru. 



Oriflame Vyživující krém na ruce Love Nature Cold Cream, 75 ml za 109 Kč


Bohatý krém na ruce s obsahem přírodního mandlového oleje a včelího vosku vyživuje, zjemňuje a chrání pokožku rukou před drsným počasím a chladem. Nemastné složení se rychle vstřebává. Dermatologicky testováno. Zapomeňte na suché rty, obličej a ruce. Kolekce Love Nature Cold Cream s obsahem přírodního mandlového oleje a včelího vosku pleť účinně ochrání a zvláční, dodá jí potřebnou hydrataci a živiny.

Tak jo, přiznávám se dobrovolně. Mám fakt strašně suché ruce a fakt strašně málo se mažu. Co se týče mazání krémem, jsem ten nejlínější člověk na světě. Jsem jak sušenka, ale namazat se? Pche, jednou za uherskej rok. Takže mám rozdělaných asi milion krémů a většina z nich končí tak, že ho chce někdo půjčit a já už ho nechci vrátit :D Ale jo, krém se hodí, takže opět beru. 




Dove Purifying Detox Sprchový gel, 250 ml za 89,90 Kč


Jedná se o první sprchový gel od Dove, který kombinuje 1/4 hydratačního krému a zelený jíl, jenž obsahuje vysoké množství minerálních látek. Na rozdíl od všech známých jílových masek na obličej má sprchový gel krémovou strukturu, která se snadno roztírá po celém těle. Obsahuje mikroskopické částečky, které odstraní každodenní nečistoty a toxiny z kůže a zanechají pokožku plnou života.

Už víme jak to mám s tím mazáním. Proto mám ráda sprchové gely, které nevysušují, ale naopak pokožku třeba aspoň trochu hydratují. Dove jako značku mám ráda, zatím mě asi žádný produkt nijak nezklamal. Z této jakože série už jeden sprchový gel mám a je super, takže věřím, že tento bude taky. 




Astrid Perfect Skin CC krém vše v 1, 40 ml za 99,90 Kč


Astrid CC krém vše v 1 s OF 20 je hydratační tónovací krém obohacený o minerální pigmenty a pečlivě vybrané aktivní látky, který zajistí perfektně vypadající pleť ihned po aplikaci. Lehké složení se rovnoměrně nanáší, snadno vstřebává a poskytuje optimální krytí. Pro perfektní pleť pouze v jediném kroku.

Ha, v minulém boxu jsem tento krém chválila, akorát jsem psala, že bych mohla mít světlejší odstín a bum, je to tady :D Takže za mě super, na léto pecka, těším se. 




Ziaja Kozí mléko Enzymatický peeling, 75 ml za 109 Kč


Enzymatický peeling obsahuje papain a proteiny kozího mléka. Je inspirovaný péčí K-beauty a má příjemnou parfemaci. Jemně odstraňuje odumřelou svrchní vrstvu pokožky, změkčuje, hydratuje a účinně vyhlazuje. Navíc obsahuje aktivní pečující mléčné proteiny a navrací tak pokožce mladistvou pružnost a svěžest.

Tak tohle vypadá bezvadně. Já peelingy miluju. Dá se říct, že z veškeré péče o pleť mám peelingy opravdu nejraději. Moje drsná a suchá pleť prostě peelingy potřebuje. Takže na tohle se obzvlášť těším. 




Astrid Fresh Skin Osvěžující čistící pleťový gel, 150 ml za 69,90 Kč


Osvěžující čistící pleťový gel pro normální a smíšenou pleť účinně odstraňuje nečistoty a make-up z pleti. Obsažený allantoin a D-panthenol pomáhají chránit pleť před vysušováním a udržují její zdravý vzhled. Složení obohacené o minerály a vitamin E, známé svými vyživujícími antioxidačními vlastnostmi, zanechává pleť svěží a tonizovanou.

Peelingy miluju, naopak tyhle čistící gely moc nemusím. Mám pocit, že mojí pleti nic moc nedávají. Nejspíš ho budu používat po odlíčení, jakože na dočištění pleti. Jakože určitě ho spotřebuji, ale nic z čeho bych si sedla na zadek. 




Dove Restoring Ritual Coconut and Jasmine Antiperspirant, 150 ml za 84,90 Kč


Myšlenka sdílení tajemství krásy žen z celého světa se stala inspirací pro produkty řady Dove Nourishing Secrets, zrozené z přírodních rituálů skutečných žen. Nový antiperspirant Dove Nourishing Secrets Coconut and Jasmine flower, inspirován rituály indických žen, kombinuje exotickou vůni kokosu s příjemnou vůní jasmínu.

Dove antiperspiranty miluju. Takže nejdřív jsem byla opravdu ráda, pak jsem viděla ale kokos. Já tu vůni tak nesnáším. Ale vyzkoušela jsem ho a přijde mi, že tam hodně cítím ten jasmín, takže mu šanci dám. V nejhorším, kdyby kokos hodně převládal, tak ho pošlu do světa, protože spousta lidí vůni kokosu miluje. 




Protex Cream 250 ml za 79,90 Kč


Tekuté mýdlo na ruce Protex Cream pomáhá chránit před bakteriemi. Je obohaceno o hydratační složky, které udržují pokožku příjemně hladkou. Jemná, krémová vůně. Dermatologicky testováno.

Jéé, mýdlo na ruce, těch máme doma málo. No jo, je to takový vděčný výrobek, který doma prostě používá každý a nejde se moc netrefit do vkusu, takže jo, spotřebujeme, budeme mít krásné a čisté ručičky. 



TRESemmé Biotin+ Repair 7, 400 ml za 199,90 Kč


TRESemmé šampon na vlasy Biotin+ Repair 7 viditelně napravuje až 7 druhů poškození vlasů způsobených fénováním, bělením, česáním, narovnáváním, barvením, splétáním či kulmováním. Složení s Biotin and Pro-Bond komplexem posiluje každý pramínek zevnitř i zvenku. Vlasy budou chráněné a vy můžete pokračovat v jejich úpravě. Exkluzivně v síti drogerií Dm.

Tuhle značku jsem už zaregistrovala, ale ještě jsem nic nevyzkoušela. Působí to na mě dobře, tak doufám, že moje vlásky budou jako v bavlnce. Já jsem přírodní bruneta, ale už roky se odbarvuji na blond, takže moje vlasy dostávají zabrat a doufám, že tento šampon jim trochu pomůže se z toho vzpamatovat. 

_________________________________________________________________________________

S boxem jsem spokojená. V podstatě se mi nelíbí jen prací gel s vůní kokosu a antiperspirant se stejnou vůní. Ale tím ty produkty nechci hanit, za to, že nesnáším kokos oni fakt nemohou. Moc se mi líbí přípravek na mytí nádobí, balzám na rty, sprchový gel Dove, cc krém, peeling, mýdlo na ruce i šampon na vlasy. Takže s boxem opravdová spokojenost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat