úterý 9. října 2012

O mně

Ahoj, ahoj, ahoj :) :)

Vítám vás na svých stránkách :) Oč jde?
Začala bych tím, že se jmenuji Míša. Za měsíc oslavím 22. narozeniny. Mám ráda módu, kosmetiku, muziku, psaní.
Jsem shopaholik. Jo! Naprostý! :) A poslední dobou je všude spousta blogů o kosmetice, a tak jsem se rozhodla, že taky přispěji do mlýna.
Víte, používám zcela běžnou kosmetiku (Garnier, Essence, Dermacol, Syoss, Playboy..). Takže kosmetiku všem lehce dostupnou, i cenově. Proto bych se s vámi chtěla podělit o své recenze. Protože sama vím, jak se kolikrát rozhoduji, zda něco koupit či nekoupit. Doufám, že třeba někomu pomohu, poradím.

Moc se na tento svůj nový job těším :) Víte, v posledních letech píšu recenze k filmů, knihám, seriálům.. kosmetika je moje premiéra :) Tak na to prosím, alespoň ze začátku, berte ohledy.

Bavte se!

Vaše Míša :)

Žádné komentáře:

Okomentovat