úterý 9. října 2012

B.B. Cream

Garnier B.B. Cream Miracle Skin Perfector
Daily 5-IN-1 Moisturizer
Odstín Light

Garnier BB cream je nová generace péče o pleť pro ženy, které mají řadu konkrétních potřeb: hydratace, pohodlí, ochrana před UV zářením, zakrytí známek únavy, ochablosti, vrásek, nedokonalostí a skvrn.
1 PRODUKT, 5 ŘEŠENÍ
5 účinků v jediném tahu pro Bleskově Bezchybnou pleť
  • hydratuje
  • sjednocuje
  • rozzáří
  • kryje
  • chrání před UV zářením               



B.B. Cream měl u nás velmi masivní reklamu. Sliboval doslova zázraky. Musela jsem ho vyzkoušet. Nejprve jsem byla nadšená, dobře se s ním pracuje, krásně se nanáší. A vážně hezky voní. Ale to je tak všechno. Nic nezakryje. A co mi vadí ze všeho nejvíce je to, že se po něm opravdu šíleně lesknu! Celý život bojuji s tím, abych se neleskla, pudr je můj nejlepší kamarád a na tento B.B. cream ho musím nanést opravdu hodně, což mi na tváři vytvoří příšernou masku. Takže bohužel. Tento produkt doporučit nemohu. 



Žádné komentáře:

Okomentovat