středa 29. července 2015

Yves Rocher - Extra tvarující řasenka




Objevte Extra tvarující řasenku s výjimečnými schopnostmi:
Kartáček se zásobníkem, patent Yves Rocher, který maximalizuje a zintenzivňuje objem řas již při první aplikaci. Funguje jako zásobník textury bez nutnosti dalšího namáčení štětečku do flakonku po každé aplikaci.

Kvalitní složení dokonale vytvaruje řasy!
Obohacený o elemi, zpevňující rostlinný výtažek, který zajistí dokonalý tvar řas až po dobu 12 hodin!






Asi jste si všimli, že značku Yves Rocher opravdu velmi ráda kupuji, ale jejich dekorativce jsem se vyhýbala, i řasenkám. Tuto jsem dostala jako dárek k nákupu, tak když už jsem ji dostala, tak ji zkusím, no ne?! A už mám doma druhý kousek. Je skvělá! Krásně nalíčí řasy, prodlouží je, vdechne jim objem. Nijak neslepuje, nežmolkatí, neflekatí. Vydrží celý den, dokonce i noc. Určitě se na ni běžte podívat, Yves Rocher mívá často akce a slevy, takže si na nějakou počkejte a pak neváhejte ;) Běžná cena je totiž kapku přes míru, alespoň pro mě. 





Cena: 425,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat