středa 29. července 2015

Yves Rocher - Zklidňující micelární voda 2 v 1



Souznění rostlin s pletí je klíčem k účinnosti péče o obličej. Odborníci Výzkumu Rostlinné kosmetiky Yves Rocher objevili novou zklidňující aktivní složku 100% rostlinného původu pocházející z rostliny sporýšovka východní, která je s Vaší pletí v přirozeném souznění (test in vitro). 

Vaše pleť bude zklidněna díky produktům řady Sensitive Végétal, která se chová jako rostlinná náplast pro citlivou pleť.

Účinky:
zklidnění pleti
pocit svěžesti
jemně čistí
nedráždí

Dermatologicky, oftalmologicky a alergologicky testováno. Bez vůně, alkoholu, barviv, minerálních olejů a parabenů. Více než 93 % složení je přírodního původu.




Já nemám úplně typickou citlivou pleť. Jsou dny, kdy o své pleti vůbec nevím. A pak přijde den, kdy jenom dotyk je nepříjemný. Hlavně když svítí sluníčko, nebo po sportu, po koupání v bazénu, propařené noci, prostě vždy, když se vychýlím z normálu. A to potom potřebuji něco, čím se odlíčím, aniž bych vyletěla z kůže. Dlouho jsem takový přípravek hledala, a konečně ho našla! :) Tohle je geniální věc, s pletí se dokonale mazlí. Pleť je ve vteřině zklidněná, mnohem rychleji se zbavuje zrudnutí, je jemná a opravdu čistá. Nejdříve jsem ji používala jen ve dny, kdy byla moje pleť citlivější, ale momentálně ji používám dvakrát denně a opravdu se mi pleť zlepšila, dřív byla o hodně citlivější. Takže všem majitelkám citlivé pleti tento produkt vřele doporučuji! 




Cena: 240,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat