sobota 29. srpna 2015

Yves Rocher - Nepěnivý šampon pro každodenní použití




Novinka inspirovaná americkou metodou „no poo“ (bez pěny). Nepěnivý šampon představuje nový způsob péče o vlasy. Klasický pěnivý šampon jsme nahradili šetrnou péčí obohacenou o přírodní mycí složky.
Dejte sbohem klasické péči o vlasy a nechte se překvapit účinky tohoto jedinečného nepěnivého složení bez sulfátů! Lehká struktura s obsahem více než 99 % přísad rostlinného původu.
Tento jemný krém chrání a respektuje strukturu a celistvost vlasu, a to i při každodenním používání.
Pro náročné ženy s vysokými požadavky na péči o krásu vlasů a pro všechny typy vlasů.




Já už jsem tady mnohokrát psala, že nesnáším, když šampon nepění, prostě pak nemám ten pocit, že by vážně umyl vlasy. Toto balení se mi ale prostě tolik líbilo, že jsem si řekla, že to musím zkusit, navíc cena nebyla nijak vysoká. Momentálně používám již třetí balení, takže logicky, jsem velice spokojená! Kdybych neměla velké zásoby nejrůznějších šamponů a nebylo mi jich líto, tak už bych nikdy jiný nepoužila. Moje vlasy se o dost zlepšily! Jsou krásně lesklé, hebké, nelámou se, konečky se mi už netřepí a vydrží mnohem déle "čisté a svěží". Po některých šamponech mám druhý den mastné vlasy, po tomto tři dny úplně v pohodě vydrží. A krásně voní! Takže ano, ano a ještě jednou ano! 




Cena: 85,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat