sobota 29. srpna 2015

Yves Rocher - Zářivý lak na nehty - 21 Baie Rose




Příroda je umělec a nekonečný zdroj kreativity: neomezené množství jasných zářivých barev rostlinného světa bylo inspirací pro novou řadu manikúry. Spolu s intenzivním leskem uspokojí všechny potřeby Vašich nehtů.
Jemné složení, které nepoškozuje nehty., je obohaceno o pryskyřici z elemi a neobsahuje ftaláty, formaldehyd, kafr ani toluen.
Nový štěteček ve tvaru vějíře se dokonale přizpůsobí tvaru nehtu. Bezchybný výsledek této profesionální aplikace již po nanesení pouze jedné vrstvy.
89 % žen potvrdilo, že nanesení pouze jedné vrstvy laku je dostačující. *
V prodeji odstíny v klasickém, třpytivém i perleťovém provedení.
* Uživatelský test provedený 106 ženami po dobu 7 dnů.




zářivá barva
výjimečný lesk
rychlé schnutí




Složení rostlinného původu
Pryskyřice elemi, která se získává ze stromu kanárník luzonský původem z Filipín, má sílu vytvořit film, který odráží světlo a dodává oslnivý lesk.




Musím přiznat, že toto je můj úplně první lak od značky Yves Rocher. Chtěla jsem nějaký neutrální, nenápadný, tak jsem sáhla po tomto. Velmi dobře se s ním manipuluje. Štěteček je pro mě úplně ideální. Dávala jsem dvě vrstvy. Za chviličku byl suchý. Jelikož si nehty lakuji skoro vždy na poslední chvíli, tak jsem za rychlé schnutí opravdu ráda. Na nehtech vypadá hezky, třpytí se, leskne se. Vydrží opravdu pěkný tak dva dny, poté se mi loupe, ale já hodně dělám rukama, takže někomu jistě vydrží déle ;) 







Cena: 79,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat