sobota 5. března 2016

Blistex - Lip classic




Blistex Lip Classic chrání rty proti vysychání a praskání, a to za každého počasí. Balzám na rty obsahuje zvláčňující aloe vera, ochranný vitamín E, heřmánek, hodnotný jojobový olej a přírodní včelí vosk. Balzám pomáhá předcházet suchým a popraskaným rtům. Obsahuje ochranný faktor SPF 10.





Blistex bych beze všeho označila jako tyčinku, která mi zachránila rty. Jeho účinky jsou opravdu skvělé a viditelné. Pokud jako já trpíte na suché, velmi popraskané rty, opravdu všemi deseti blistex doporučuji. Tahám ho všude s sebou a snažím se si ho každou chvíli plácat na rty. A opravdu, bolístky se zahojily a nové se dělají minimálně. Líbí se mi, že ač je bílý, nedělá na rtech takový ten bílý povlak. Na rtech je po natření opravdu neviditelný. Jediné co mi vadí je příšerná sladká chuť. Ale za to jak účinkuje jsem ochotná mu to odpustit. 




Cena: 69,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat