sobota 5. března 2016

Rimmel - Wonderfull Volume Colourist




Revoluční řasenka Volume Colourist! Neboj se odhalit! Inovativní multifunkční složení. 


Vlastnosti:
  • kombinace krémového ultra černého objemového a tónovacího komplexu s přírodním barvivem
  • působí 24/7,
  • objemová formule obalí a dodá extra černý pigment,
  • speciální složení s komplexem pozvolného tónování řas, zároveň řasám dodá okamžitý extra černý objem,
  • pro intenzivní tónující efekt používej řasenku každý den.



Tak tahle řasenka mi dokonale sedla. Mám pocit, že na delší dobu vůbec nechci žádnou jinou. Dělá moc krásné řasy. Opravdu hodně výrazné, ale nijak neslepuje. Váš pohled už nikdo nepřehlédne. Po celý den drží, ani se nehne, nijak neslézá, neflekatí pod očima, neopadává. Odlíčit jde lehce, klasickou micelárkou, není potřeba nic na voděodolné řasenky apod. Já jsem s ní opravdu velmi spokojená. S kartáčkem se manipuluje dobře, nikde ho nemám obtisknutý. Dávám většinou dvě vrstvy. Po cca dvou týdnech používání se opravdu dostavil náznak toho, že moje přírodní řasy jsou o něco tmavší. Po cca třech týdnech to bylo o něco výraznější. Není to něco, z čeho bych si sedla na zadek a řekla si, od teď nemusím řasenku používat. Ale kdo má opravdu světlé řasy, téměř neviditelné, tak by si opravdu mohl dost pomoct. 





Cena: 229,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat