čtvrtek 11. června 2015

Nákupy 11.6.2015

Jelikož mi dnes přišla výplata, byl to jasný signál, udělat si radost. Já jsem si prostě stanovila takové pravidlo, že si z každé výplaty něco pěkného pořídím, ať už kosmetiku, knihu, nebo jinou věc, ale prostě věc, nikoliv třeba jídlo (to je zas jiná kategorie :D). A jelikož jsem měla v Praze chvilku čas, tak jsem vzala útokem tři obchody.


Jestli jste hádali, že jedním z těch tří obchodů byl Yves Rocher, tak jste samozřejmě hádaly naprosto správně :D Nalákali mě na akci 115,- Kč za Orientální sprchový gel, na ten se fakt těším. A již delší čas jsem pokukovala po jejich kosmetických štětcích, tak jsem na zkoušku vzala štětec na make-up za 230,- Kč.

Nakoukla jsem do knih, odkud jsem paradoxně odešla s filtrační lahví bobble sport, kterou už také nějaký ten čas mám na wishlistu, tak uvidíme, zda konečně začnu pořádně pít a ulevím ledvinám. Stála 299,- Kč a je samozřejmě růžová, jak jinak :D 

A jelikož jsem měla asi ještě deset minut, tak jsem vlezla do Sephory, jen jsem se šla podívat, když mi padly do oka gumičky do vlasů invisibobble, po těch už také nějaký čas koukám, ale myslela jsem, že je seženu jen na internetu, takže tohle mě moc potěšilo, cena 130,- Kč.

Dnes vyšla nová Joy, kterou kupuji pravidelně, jako dárek v ní byl roztomilý malý sprchový gel s vůní Papayi. A zatím můžu říct, že božsky voní. 

Takže sečteno, podtrženo to nedopadlo nejhůř a byla jsem vcelku skromná. Teď už do konce měsíce opět jen voda a chléb :D Tak jo, kecám ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat