neděle 7. června 2015

Něco málo o mně

Protože moje maličkost není založená čistě jen na kosmetice, rozhodla jsem se, že vás nechám trošku víc zase nahlédnout do mého života ;) Je to čistě moje rozhodnutí a pevně doufám, že se to v budoucnu neobrátí proti mně.


Miluju zmrzku, nejvíc tyhle tři od Algidy, a nemůžu žít bez točené zmrzliny, nejraději mám kombinaci vanilka-pistácie a vanilka-čokoláda



Miluju léto, miluju sluníčko a opalování! I když jsem hroznej sejra :) :D 



Nemůžu žít bez Prahy, jsem s ní odjakživa spojena a i když trvale bydlím 100 km daleko, je pro mě Praha skoro druhým domovem



Jsem závislá na Mcdonaldu :( :D Miluju jejich pomerančový džus, ledovou čokoládu, jahodové fresco, cheeseburger, sýrové toasty a hranolky. Podle mě to občas neuškodí :P



Jsem věčná pěstitelka čehokoliv (bylinky, zelenina, okrasné květiny a jedna palma), bohužel jsem zároveň i vrah, protože mi skoro všechno umře :D



Jsem závislá na své práci. Jsem jednou z těch šťastných, které jejich práce opravdu baví! Dá se říct, že moje práce je zároveň i můj koníček, čímž se mi splnil dlouholetý sen. 



Skoro všechny pomůcky v běžném životě mám růžové barvy



Děsně ráda si čtu citáty, občas mám pocit, že na mě všechny dokonale sedí



Jsem závislá na nápojích jako jsou cider, frisco a podobně :)



Šunková pizza s kukuřicí, aspoň jednou za dva měsíce, jinak se neznám



Bude mi 25 a moje postel musí být plná plyšáků a polštářů



Jsem filmový nadšenec, film mě musí opravdu chytit za srdce, v poslední době to určitě jsou filmy jako S láskou, Rosie; Teorie všeho; Kód enigmy... 



Moje chata na samotě, ne u lesa, ale u pole :D Jezdím tam přemýšlet a poslouchat ticho



Bez svých morčecích příšer si neumím už představit život



Moje výroba, můj koníček



Nejlepším relaxem pro mě je napustit si vanu, nebo si rozložit venku deku a číst si časopisy



Už nedokážu žít bez moře a Mallorcy :) :) 


Jak vidíte, miluju spoustu věcí, od muziky, přes filmy, cestování, jídlo... miluji společnost, své přátele, rodinu, klid, svoji postel, dobré knihy, tanec, pohodu, žlutý růže, procházky, noční oblohu, odlišnost, výjimečnost, filozofii, psychologii, dlouhé debaty, inteligentní lidi, klávesy, zvuk kytary...

Také ale hodně věcí nenávidím. Opravdu nesnáším lži, ubližování slabším, lidi, co si na někom dokazují svoji moc a ego. Nenávidím slabochy, sladký řečičky, mazání medu kolem huby, přetvářku, krutost na zvířatech, dětech a ženách, fanatické náboženství, vnucování názorů, lhostejnost, hloupé řeči a spoustu dalších věcí...

Nesnáším svoji nevymáchanou pusu, která někdy moc mluví. Svoji mysl, která moc přemýšlí. Svoje chování, které nevhodně jedná. A lásku, která z lidí dělá hlupáky.
















Žádné komentáře:

Okomentovat