středa 10. června 2015

Novinky a nákupy


Ty newslettery z Yves Rocher jsou prostě peklo :/ :D 

Tentokrát jsem šla téměř se vším do novinek:
Rostlinný tělový peeling, 270,- Kč
Zklidňující micelární voda 2 v 1 pro citlivou pleť, 240,- Kč
Peeling na ruce, 99,- Kč
Lak na nehty, 99,- Kč

Parfémovou vodu So Elixir Purple jsem si vybrala jako dárek k dokončení 3. úrovně :) Recenze

Řasenka není nová, ale až teď jsem se dostala k jejímu nafocení :) 
Extra tvarující řasenka, 299,- Kč



K nákupu jsem dostala zdarma krásnou letní tašku :) Proč ne, tašky miluju, do města, k moři, ideální! Neztratí se ani náhodou :) 



Na poště na mě čekal tento mandlový krém na ruce od Weledy, zatím na první použití se jeví dobře, hlavně ruce voní jako marcipán :D Což já teda můžu :) cena cca 200,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat