čtvrtek 7. dubna 2016

Nákupy - Novinky

Včera jsem měla celý den volno, tak jsme se s mamkou sbalily a udělaly si klidné odpoledne. Nejprve jsme zašly do kina, na Alianci, k tomu se tady ale vyjadřovat nebudu, kdyby někdo měl zájem o moje komentáře na filmy, tak si může počíst ZDE, a pak jsme se vydaly směr nákupy :) Nejprve jsme nakoupily žárovky, které nám doma žalostně scházely a pak už se jednalo jen o kosmetiku a oblečení :)


Nutně potřebuju do práce nějaká obyčejná trička, ale to bych nebyla já, abych si koupila úplně obyčejná, jednobarevná trička :D Takže zvítězila tato :) 





Kdo viděl film V hlavě? Mně se to moc líbilo. Hlavně Depka byla prostě skvělá, takže tohle tričko muselo jít se mnou. Všechna tato trička koupena v New Yorkeru. Cena od 139,- do 299,- Kč.



V Takku jsem ukořistila nové džíny, celkem obyčejné, ale takové mám nejraději. A kožený pásek do nich, protože když mi jsou na délku, nikdy mi nejsou v pase.



Já teda opravdu hrozně nerada zveřejňuji spodní prádlo, ale o tuhle krásku jsem se musela podělit. Má opravdu nádherná záda! Cena 299,- Kč v Takku. 



V Takku jsem ještě ukořistila dvě tílka, taky taková obyčejná. To je prostě už asi můj styl, obyčejný :D Jednoduchý. 



Protože se dělá opravdu hezké počasí, strašně ráda peru, uklízím atd. Ano, dělám to sama, nemáme doma skřítky, ani služku. 
Perwoll, který za prvé krásně voní a za druhé se prý dokáže vypořádat se žmolky na oblečení.
Ambipur na nepříjemné pachy na špatně pratelné věci. Nejspíš s nimi vystříkám matrace v posteli :)
Lenor - aviváž s kytičkou, kterou prostě miluju, to voňavé oblečení, ach.. nejraději bych pořád jen prala...
A novinka od Lenoru, mýdlové perličky, které ještě víc provoní oblečení - já mám gurmánskou směs broskvových tónů a vůně červených růží.



V Dm drogerii jsem si koupila Balea peeling, balzám na vlasy (k již dříve koupenému šamponu), antiperspirant od Garnieru, Blistex na rty a naprosto nejlepší řasenku od Rimmelu.



No samozřejmě nechyběla ani zastávka v Yves Rocher, kde jsem si vzala krém na mastnou a smíšenou pleť, Fluidní make-up v houbičce, a zdarma jsem k nákupu dostala šampon na lesk vlasů. 



Z novinek jsem sáhla po sprchovém gelu Mango a koriandr, peelingu stejné vůně a tabletě do koupele.



Z doplňků jsem si domů přinesla náušnice :) 



A naprosto dokonalý velký prsten :) tenhle typ šperků miluju :) 











Žádné komentáře:

Okomentovat