čtvrtek 14. dubna 2016

Yves Rocher - Revitalizační odličovací voda



Svěží odličovací voda s revitalizačním účinkem se třemi čaji v sobě spojuje čistící, omlazující a detoxikační účinky. Odlíčí veškeré stopy make-upu na obličeji, očích i rtech a je zcela šetrná k pleti. Pleť je svěží, čistá, jemná na dotek, zářivá a viditelně mladší. 

Svěží odličovací voda s revitalizačním účinkem. Jedinečné složení 3 v 1 odlíčí veškeré stopy make-upu na obličeji, očích i rtech a je zcela šetrné k pleti.


Účinky:
čistí obličej a oči 
revitalizuje pleť





Výsledek:
100% odlíčená pleť pomocí jediného přípravku,
viditelně mladší a revitalizovaná pleť.


Výrobek je dermatologicky a oftalmologicky testován.

Složky rostlinného původu: výtažek ze zeleného čaje, výtažek z bílého čaje, výtažek z čaje z Madagaskaru, voda z bio heřmánku, olej z muškátové růže.

Při výrobě flakonů je použit recyklovaný plast - redukujeme tak spotřebu plastů.

Způsob použití:
Aplikujte ráno a večer pomocí kosmetického tamponu. Následně dokončete péči pomocí Tonizující pleťové vody na obličej a oči.






Já jsem si ji koupila, protože se mi moc líbí, že má detoxikační účinky. S tím, s čím se denně musí pleť vypořádat, mi je myšlenka, detoxikace pleti hodně příjemná. Musím ale říct, že jsem si žádných zvláštních účinků nevšimla. Nicméně, pleť je pěkná, nijak se nezhoršuje, pleťová voda je příjemná, pěkně voní. Takže proč ne. 




Cena: 215,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat