středa 4. února 2015

Dermacol - Dlouhotrvající barva na rty - 16h Lip Colour



Nádherné intenzivní barvy vytváří dokonalý vzhled rtů po celý den nošení! Průlomová textura s vysokou pigmentací barvy na rty je rychleschnoucí a výborně kryje, nabízí výběr z nádherných devíti odstínů. Ultra lesk & jemná péče v krémové fázi díky obsahu přírodních vysoce kvalitních olejů, včelích vosků a vitamínu E zabraňuje vysušování a rty hydratuje, zvláčňuje, dodá jim svůdný lesk a plnost.


Snadná aplikace ve dvou krocích: 

1. krok: naneste tenkou vrstvu barvu na rty a nechte zaschnout 1 minutu 
2. krok: aplikujte na řádně zaschlou barevnou bázi.





Musím říct, že nejsem moc fanynka tekutých rtěnek, lesků a vůbec všeho tekutého na rty. Ale když jsem slyšela s čím Dermacol přichází, zaujalo mě to. A musím říct, že mě velmi mile překvapili! 
Nejdříve se na rty nanese barevná báze, poté ultra lesk a jemná péče. Že barva opravdu drží jak přibitá, jsem zjistila, když jsem se ji snažila smýt z ruky. Absolutně to nešlo, ani při použití odličovače na oči, který podle mě odlíčí cokoliv :D Na rtech vydrží několik hodin. Nemůžu říct, že vydrží 16 hodin, to asi ne, ale vydrží skutečně dlouho. Můžu i jíst, pít, dokonce se líbat ;) 
Mám odstín 6, což je taková přirozenější barva. Dobře se s ní pracuje, lehce se nanáší. Opravdu doporučuji, běžte se na ně podívat a nějakou si kupte ;) 



 nanesena barevná báze (krok 1)



nanesen ultra lesk a jemná péče na barevnou bázi (krok 2)



Cena: 229,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat