sobota 14. února 2015

Maybelline - Lash Sensational - Řasenka pro dlouhé a plné řasy





Řasenka s efektem dlouhých a plných řas. Každá žena získá charisma a sklidí obdiv okolí!


Vlastnosti:
  • vytvoří dlouhé a plné řasy,
  • nalíčí a prodlouží každou řasu zvlášť,
  • řasy zahustí za pomocí šesti různých štětinek přizpůsobených k tomu, aby dosáhly všude






Jsem opravdu nadšená! Kartáčku jsem se moc bála, protože jednu podobnou jsem už měla a místo pěkných řas jsem měla všude obtisknutý kartáček. S tímto se však pracuje opravdu moc dobře. Řasy krásně nalíčí, oddělí, nijak neslepuje. Řasy hezky natočí, dodá jim objem. Vydrží opravdu dlouhé hodiny, nijak se nedrolí, nedělá šmouhy. Musím se přiznat, ač nerada, povedlo se mi s řasenkou jednou usnout, já vím, nechte kameny ležet, stalo se, ráno jsem se probudila a moje oči vypadaly, jako bych si řasy právě nalíčila! Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Takže ano, ano, ano, křičím dlouhé hlasité ano, našla jsem svojí favoritku. 





Cena: 169,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat