středa 4. února 2015

Yves Rocher - Regenerační šampon na poškozené vlasy



S bio jojobovým olejem. Dodejte vitalitu a přirozenou krásu suchým vlasům. Šampon vyhlazuje, vyživuje a chrání vlasové vlákno. Vlasy jsou pevné, pružné, zářivé a hebké na dotek. Bez silikonu, parabenu a barviv. Pečuje o vlasy, aniž by je zatěžoval. Obsahuje více než 96 % složek rostlinného původu a mycí rostlinnou složku. 




Skoro vždy mě v Yves Rocher pokladní přesvědčí, abych si ještě něco koupila, tentokrát mi "vnutila" šampon. Nikdy jsem od nich žádný neměla, tak jsem si řekla proč ne. Hnedka jsem ho doma zkusila. Nejdřív jsem byla poměrně naštvaná, protože hodně špatně pění, což upřímně nesnáším. Mám potom pocit, že ho musím spotřebovat hrozně moc. Ale čím déle ho používám, tím víc jsem si na něj zvykla a pokaždé mi stačí méně a méně šamponu. Nádherně voní! Tak sladce, skoro jako bonbony, nebo něco s medem. Co mě ale naprosto uchvátilo, byl vzhled mých vlasů! Vlasy jsou po něm tak nadýchané, jemné a lesklé. Vůbec jsem nemohla uvěřit vlastním očím. Teď si jen nadávám, že jsem neměla odvahu ho zkusit dřív. Dokonce si i poradil s mými roztřepenými konečky. Prostě takový malý zázrak. 




Cena: 69,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat