středa 4. února 2015

Yves Rocher - Pure Calmille - Čistící gel



Pro ty, které upřednostňují odlíčení vodou: Svěží gel obohacený o bio heřmánek odstraňuje nečistoty, aniž by vysušoval pleť.
Jednoduchý krok pro čistou a zdravou pleť!

Jeho + : Složení bez mýdla, nevysušuje pleť.




Ke koupi tohoto gelu mě donutila především jeho vůně. Voní tak pěkně jemně, něco mi to velmi připomíná, ale prostě nemůžu přijít na to co. Co je hlavní, dobře odličuje. Nepoužila jsem ho na odlíčení očí, toho se bojím. Ale když si nakonec obličej dočišťuji, tak beru i oči a neštípe v nich. Je příjemný, je to opravdu velmi jemný gel, skoro na vodní bázi. Pleť je poté jemná, hebká, čistá, není vysušená. Vhodný je pro všechny typy pleti. Nebála bych se ho použít na suchou, ani mastnou pleť, dokonce ani na citlivou pleť. Stačí ho kapka do dlaně, rozetřít mezi rukami, jako když si je myjete a umýt obličej. Tím, že ho stačí trošku, tak mám pocit, že ho nikdy nemůžu spotřebovat a to ho používám ráno i večer. Takže ano, určitě se nebojte a vyzkoušejte. Mě o svých kvalitách přesvědčil. 




Cena: 129,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat