sobota 14. února 2015

Essence - Dlouhotrvající tužky na oči





01 Black Fever



S touto černou tužkou jsem spokojená tak částečně. Vydrží jen pár hodin, poté se hodně rozmazává. Někdy to není na škodu, jindy je to na obtíž. Navíc černá není tak výrazná. Musíte udělat hodně moc vrstev, aby byla opravdu černá, rozhodně nestačí jeden tah. Takže do černé bych už znovu nešla. 



02 Hot Chocolate



Namísto toho hnědá je skvělá. Pigmentace je skvělá, stačí jeden, maximálně dva tahy a krásná hnědá je na světě. Navíc drží jako přikovaná. 




05 C'est La Vie!



Stříbrnou tolik nenosím, upřímně se ke mně moc nehodí, jsem spíš na zlatější odstíny. Ale vcelku není nijak špatná. Pigmentace je dobrá, vydrží, nerozmazává se. 




07 Easy Going



Tato tyrkysová, spíš do zelena ale, je pro mě taky docela hádankou. Pigmentace nic moc, musíte hodně kreslit, abyste dosáhly pěkné barvy. Navíc se ztrácí, rozmazává se, nepůsobí po delší době vůbec hezky. 




09 Cool Down



Modrá má naopak skvělou pigmentaci, matný finish, vypadá hezky. Někdy se rozmaže, nedokázala jsem ale vypozorovat na základě čeho. Takže opět trošku hádanka. Ale jsem s ní spokojená, když potřebuji modrou, sahám po ní pravidelně. 



15 Bling Bling



A nakonec moje favoritka. Tuto zlatou tužku používám skoro pořád. Na spodní i horní víčko. Pigmentace je ze všech tužek nejlepší. Drží opravdu dlouho, nijak se nerozmazává, nemizí. Prostě naprostá dokonalost! 




Na to, že jsou tužky všechny ze stejné kolekce, za stejnou cenu, tak ty rozdíly jsou docela velké, co se týče pigmentace a výdrže. Asi to chce prostě zkusit a uvidíte samy. 


Cena: 39,- Kč/ks

Žádné komentáře:

Okomentovat