sobota 25. dubna 2015

L'Oréal - Color Riche Grey - Spiky Effect 891




Kolem tohoto laku jsem chodila pekelně dlouho, a pořád jsem váhala. Nakonec jsem si řekla, že ho vážně nepotřebuji a pak se mi to rozleželo v hlavě a já po něm zatoužila, jenže už ho nikde neměli! Všude měli posledních pár kousků z této kolekce, ale tento ne! Nadávala jsem si, než jsem ho konečně ukořistila ve výprodeji za 50.- Kč! A udělala jsem dobře! Dobře se s ním pracuje, stačí jedna vrstva (dávám ale dvě), rychle schne, má jakoby pískový efekt, není úplně hladký, na nehtech ale vypadá božsky! Úplně jsem si ho zamilovala. Vydrží skoro týden, mám trošku oloupané ukazováčky, ale na těch mi nikdy nevydrží hezkého nic. Takže jo, neváhejte a rychle se po něm kdyžtak podívejte! 






Cena: plnou cenu nevím, já ho kupovala za 49,90 Kč

2 komentáře: