sobota 25. dubna 2015

Yves Rocher - Make-up pro bezchybnou pleť




Jemná textura snižuje zrnitost pleti a splývá s pokožkou pro bezchybný vzhled. Odstín pleti je přirozeně sjednocen. Make-up skvěle kryje po dobu 14h. Obsahuje rostlinné a minerální pigmenty, výtažek ze zrnek sóji. Naši vědci z oblasti rostlinné kosmetiky vytvořili spojení rostlinných a minerálních pigmentů s vysokou schopností sjednocení odstínu. Skleněný recyklovatelný flakon. Bez parabenů.





O tomto make-upu jsem už dost četla, v obchodě si ho párkrát i osahala, ale pořád jsem váhala, pak jsem na něj ale dostala zajímavou slevičku, a tak jsem ho prubla. První problém ale nastal hned na začátku, proč má proboha tolik odstínů?! :D Byla jsem jako Alenka v říši divů, naštěstí se mě ujala velmi milá poradkyně a velmi ochotně mi v mžiku vybrala odstín, uff uff, jinak bych tam stála ještě asi dnes. Při prvním použití doma jsem se ale zhrozila, přišel mi šíleně moc oranžový, v obchodě měl úplně jiný odstín, dokonce jsem se lekla, že jsem vzala jiný odstín, než který mi slečna vybrala. Na pleti ale po oranžové nebylo stopy. Po celém dni v práci, kde jsem si na chvíli nesedla, furt byla v pohybu a ve stresu, jsem večer nevěřícně zírala do zrcadla. Moje pleť vypadala přesně stejně, jako když jsem ráno odcházela, make-up se ani nehnul! Nemizel, neflekatěl, nijak se nesléval, držel jak přikovaný! Poradil si i s mojí ten den mastnou pletí. Neradovala jsem se ale předčasně, většinou jsem první den spokojená skoro s každým make-upem, a tak jsem ho zkoušela den co den, a pořád dobrý. Takže jo, jo a jo! Doporučuji na plné čáře! Na mastnou, suchou, jakoukoliv pleť! Jen vám dobře radím, nechte si s odstínem poradit ;) A ještě jedno přiznání, teď už bych ho koupila i za plnou cenu, vyplatí se. 






Cena: 399,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat