sobota 25. dubna 2015

L'Oréal - Skin Perfection - Oční krém




První oční krém proti kruhům pod očima od L'Oréal Paris pro dokonalý vzhled obohacující o uvolňující se KOFEIN a rozjasňující VITAMÍN CG, který vyhlazuje, osvěžuje a rozjasňuje pleť okolo očí.
Viditelné výsledky: působí proti tmavým kruhům a známkám únavy. Rozjasňuje pleť okolo očí pro svěží a více odpočatý vzhled. 
Naneste každé ráno i večer na oční okolí. 





Jelikož jsem chtěla mít tuto řadu celou, bylo skutečně jen otázkou času, než mi v košíku skončí oční korektor. A ta chvíle skutečně nedávno nastala. Musím zaklepat, že netrpím na bůhví jaké kruhy pod očima, ale někdy, když jsem ve stresu, nebo něco podobného, tak se mi menší kruhy udělají a sem tam není na škodu trošku projasnit pod očima. Krém je určen pro věk 20-30 let, kam se svými 25lety zapadám, řekla bych, dokonale. Hned druhý den po koupi se mi naskytla bezvadná příležitost, v noci jsem nemohla spát, pořád jsem nad něčím přemýšlela a ráno vstala s parádně unavenýma očima a kruhy pod nimi. Takže jsem krém okamžitě poslala do boje. Musím přiznat, že jsem si představovala, že to bude tekutý korektor, že bude mít nějakou barvu. Proto mě bílý krém mírně překvapil. Nevěřila jsem, že by něco udělal, a udělal! Okamžitě jsem vypadala, že jsem spala min. o 8 hodin víc! Nejsem si úplně jistá, jak by si poradil s opravdu tmavými kruhy, ale na ty moje stačí perfektně. Přiznám se, že krém používám pouze ráno, večer mi to přijde zbytečné, patlám ho na sebe opravdu každý den a moje oční okolí vypadá o dost lépe, víc svěže, méně unaveně. 

Asi to není něco, co prostě nutně musíte mít, ale pokud hledáte krém na oční okolí, tak to není špatná volba. Takže jo, můžu ho určitě doporučit. 




Cena: 229,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat