sobota 25. dubna 2015

Rexona - Maximum Protection - Clean Scent



Antiperspirační krém Rexona Maximum Protection poskytuje naši nejúčinnější, dlouhotrvající ochranu proti pocení a zápachu, přesto je velmi jemný a vhodný ke každodennímu použití. Unikátní kombinace hydratačních látek. 




Dělám s lidmi, dělám občas ve stresujících podmínkách, často jsem v poklusu, takže si prostě nemůžu dovolit být propocená, nebo dokonce smrdět! A i kdybych si to mohla dovolit, mně osobně je to nepříjemné. Obešla bych se bez make-upu, ale bez antiperspirantu nevyjdu z domu a používám ho i když jsem jen doma, je to pro mě prostě nutnost a to si myslím, že se nijak extra výrazně nepotím. Na tyto krémové antiperspiranty jsem poprvé narazila někdy zhruba před dvěma lety a od té doby je velmi ráda používám, měla jsem snad už všechny.. U těch starých jsem měla problém, že na černém oblečení dělali fleky, u tohoto jsem si toho zatím nevšimla a to nosím černou poměrně často. Potím se opravdu minimálně, cítit nejsem vůbec. Někdo by mohl namítnout, že má poměrně intenzivní vůni, která se někdy tluče třeba s parfémem. Každopádně mně ta vůně sedí, je taková svěží, čistá. Jsem opravdu velmi spokojená a nejspíš ještě měnit značku ani produkt nebudu. 




Cena: 159,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat