neděle 19. dubna 2015

Sobotní nákupy v centru Černý most

Pustit čtyři baby samotné někam do obchodního centra je opravdu odvážné. Sobotní den jsem strávila v perfektní společnosti v centru Černý most. Co si koupily ostatní dámy vám psát nebudu, jelikož mi nepřísluší zveřejňovat jejich nákupy, ale mohu vám ukázat ty mé. Nejedná se pouze o kosmetiku, tak doufám, že vám to nebude vadit. Nicméně, kosmetikou začnu ;)




Rexona - Antiperspirant - fresh, 45,- Kč
L'Oréal - Casting Sunshine jelly - 125,- Kč
Rexona - Maximum protection Antiperspirant - clean scent - 159,- Kč
Miss Sporty - lak na nehty - 29,90 Kč
Essence - lak na nehty - součást časopisu Joy




Pantene - Instant repair spray, 65,- Kč
Garnier Fructis - Miraculous oil, 139,- Kč recenze
L'Oréal - Skin perfection - Awakening + Correcting Eye Cream, 229,- Kč
Astor - 5in1 base coat - 149,- Kč
Miss Sporty - lak na nehty, 29,90 Kč




Stavila jsem se i v Yves Rocher: 
  • Pure calmille - Odličovač a tonikum 2v1, 185,- Kč recenze
  • Pure system - Hloubkově čistící maska, 179,- Kč recenze
  • Makeup pro bezchybnou pleť, 399,- Kč
  • Šumivá tableta do koupele - malina, 29,- Kč


Jako dárek jsem dostala k nákupu kosmetickou taštičku a za 79,- Kč víkendovou tašku. 




Jelikož moje černé Conversky jsou již v šíleném stavu, potřebovala jsem nutně nové, nejdříve jsem si chtěla koupit ty samé, ale pak jsem potkala v obchodě House tyto černé kecky, které mi přijdou nejen vzhledově stejné, ale i kvalitou, hlavně jsou o dost levnější, tak je prubnu, 499,- Kč




U Deichmanna moje srdíčko zahořelo pro tyto botky, byla to láska na první pohled, následně i na první obutí a bylo jasné, že půjdou se mnou domů, 599,- Kč




V Reservedu moje srdce opět zažilo žár, na první pohled neforemné tričko, ale moc pěkně lichotí štíhlé postavě, 199,- Kč




Jelikož nejsem tak odvážná, abych už nosila šortky či sukně jen tak s holýma nohama, tak jsem potřebovala nějaké pěkné vzorované silonky, jediná volba je pro mě Calzedonia, 229,- Kč




Na knížku Na co Alice zapomněla si už chvilku brousím drápky, tak na ni konečně došlo, 399,- Kč




Ano, když teď pravidelně vstávám do práce, došlo konečně i na budík :D Navíc mám ráda, když se v noci vzbudím, tak jen zvednout hlavu a vidět kolik je hodin, 349,- Kč




Jelikož mě momentálně bez čelenky nepotkáte, tak moje kroky vedly i do Claire's, kde vždycky vyberu, tentokrát padla volba na klasickou černou, zajímavou barevnou, a pak ještě černou, která vypadá ve vlasech božsky :) 338,- Kč




Klasicky v New Yorkeru jsem popadla nějaká ta trička, tentokrát jen dvě, bílé, krajkové s rukávy po lokty (349,- Kč) a pak volnější šedé s krátkým rukávem (299,- Kč)




Nechyběla zastávka v Ikee, kde jsem si koupila pár nezbytností do práce




Dva polštáře domů, protože těch není nikdy dost




A kytí do práce :)


Na můj vkus jsem se celkem rozšoupla :D Ale mohlo být i hůř, teď mám na nějakou chvilku od nákupů pokoj. Jinak samozřejmě jsme se cestou stavovaly několikrát na jídlo, všude možně, na kafíčka, čajíčky, znáte to :) Krásně strávený den! 




Žádné komentáře:

Okomentovat