neděle 17. května 2015

Dermacol - Volume Mania - voděodolná řasenka pro objem





  • vysoce voděodolná
  • dodává velkolepý objem a hustotu
  • poskytuje báječnou fixaci
  • výrazný dlouhotrvající efekt
  • nevytváří hrudky, neopadává





Já se hned na úvod musím přiznat, že voděodolné řasenky moc nevyužívám. Protože prostě když jdu na bazén, nebo jsem u moře, tak se prostě nemaluji. Přijde mi to naprosto ujeté, když vidím ty zmalované holky se cachtat v moři. Hlavně třeba po hodině, když jim to všude stýká a vypadají jak slepice. No budiž. Ale lákalo mě to vyzkoušet, zda to tedy funguje, nefunguje. Dá se říct, že funguje. Pěkně se s řasenkou pracuje, neslepuje řasy, nedělá žmolky, neopadává. Můžete s ní plavat, potápět se, všechno vydrží. Ale já mám ten problém, že když se potápím, tak si prostě pak musím promnout oči :D A to je průser, to už nedává. Takže dobrý. Když třeba v létě vím, že je vedro a hrozí že se zpotím, tak po ní sáhnu. Ale vyloženě ji nepotřebuji k životu. Pokud se ale nutně musíte malovat, když jdete na bazén, tak jo, doporučit ji mohu. 





Cena: 201,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat