neděle 10. května 2015

Řasenková mánie


Řasenky, ach jo, to je takové moje malé osobní peklo. Opravdu obdivuju všechny ženy, které mají jednu řasenku a až v momentě, kdy jim dochází, si jdou koupit další jednu, a takhle pořád dokola. Já to neumím. Mám jich otevřených několik, jak vidíte, tak momentálně víc než tucet, a je to šílené mrhání, jak penězi, tak řasenkami samotnými, protože jak správně tušíte, tak většina z nich vyschne, než je vůbec stačím pořádně ozkoušet. Do budoucna bych se chtěla naučit v tomhle směru mnohem víc hospodařit, ale takhle to mám vlastně se vším, s řasenkami, krémy, sprchovými gely, šampóny, ale tyhle věci aspoň nevyschnou a časem se k nim v klidu mohu vracet, to se o chudácích řasenkách prostě říct nedá :/ Ale proč to píšu, konečně jsem je všechny nafotila a brzo se tak dočkáte recenzí na všechny tyhle krásky, některé tu už jsou, stačí kliknout vpravo ve sloupci se štítky na Rasenky a uvidíte všechny krásky pohromadě ;) Ještě musím říct, že moc špatných recenzí se tu nenajde, protože díkybohu mám většinou štěstí, že mi řasenka celkem sedne ;)  

Žádné komentáře:

Okomentovat