neděle 17. května 2015

Lambre - Olivový oční krém pro citlivou pleť




Hydratační krém pečuje a zklidňuje citlivou pleť a oční okolí. Je hypoalergenní, zlepšuje prokrvení pokožky, hydratuje a regeneruje. Chrání před škodlivým okolním prostředím. Naneste na oční okolí a nechte vstřebat. Je vhodný i pod makeup. 






Bez mučení přiznávám, že tohle byl můj první krém na oční okolí. Tak nějak mi přišlo, že to zatím nepotřebuji. Když mi ale skončil v rukou, ocenila jsem, že tedy konečně nějaký vyzkouším. A nebylo to vůbec špatné! Dřív jsem dost trpěla na suchá, až vydřená místa pod očima. Nějak jsem to vždy zapatlala hydratačním krémem a make-upem. A byla to chyba. Tento oční krém si s tím poradil tak hladce, že už se mi žádná taková místa od té doby nevytvořila. Oční okolí jsem měla hydratované, vyhlazené. Přišlo mi, že mám takový svěží pohled. Opravdu doporučuji. 




Cena: 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat