neděle 17. května 2015

Maybelline - Paletka očních stínů The Nudes




 

 


 Vůbec jsem neváhala, když se tato paletka objevila v drogerii DM. Tyhle nude stíny opravdu zbožňuji, a nejrůznější odstíny hnědé a zlaté nosím víceméně každý den. Navíc drogérkovou paletku jsem toužila jako správná zvědavka vyzkoušet. Nečekala jsem žádný zázrak, představovala jsem si, že pigmentace nebude nic moc, že bude prášit, nebude držet na oku, šla jsem do toho prostě s tím, že mě zklamat nemůže, jedině překvapit. A překvapila! Vůbec nepráší. Pigmentace je u většiny stínů skvělá. Na fotkách můžete vidět, že lehce pokulhávají světlé stíny,ale při trošce trpělivosti se i s tím dá vyhrát. S bází pod stíny se udrží celý den. Bez báze tak šest hodin, pak se mi v ohybu trošku slévají, ale stačí prstem trošku rozmazat a dalších pár hodin drží opět perfektně. Takže musím prostě přiznat, že mě tato paletka skutečně nadchla a momentálně je moje nejvíc používaná! Takže ano, pokud sháníte, určitě zkuste, než budou pryč.


Cena: 279,- Kč (drogerie DM)





Žádné komentáře:

Okomentovat