čtvrtek 31. prosince 2015

Balea - Teint Perfektion sérum na řasy



Balea Teint Perfektion sérum na řasy dodá Vašim očím prodlouženě a hustěji vypadající řasy pro perfetkní vzhled!




Sérum obsahuje peptid-aktiv-komplex, který byl speciálně vyvinut, aby posílil délku a hustotu řas. Pečující fluidum podporuje sílu řas a jejich hustotu. S allantoinem a pečujícím vitaminem biotinem. Již po 6-8 týdnech budou docíleny první viditelné výsledky. Pro krásné řasy působící hustějším a delším dojmem. Sérum je bez obsahu parfému.




Použití: Nanášejte 2 krát denně aplikátorem přímo na vnější stranu očištěných řas a nechte zaschnout. Jeden tah štětcem stačí. Na závěr můžete použít Vaše obvyklé pečující výrobky. 




Sérum jsem párkrát zkusila použít před spaním, vydržela jsem to pokaždé tak 10 minut, poté příšerné slzení, svědění, nakonec opuchlé oči, do rána to bylo v pohodě. Takže jsem to párkrát protrpěla. Výsledek jsem žádný viditelný nezpozorovala. Nedokáži si představit, že bych to použila ve dne pod obvyklý make-up! :D Takže za mě určitě nee. Ale nutno dodat, že mám velmi citlivé oči a že nesnesu ani kontaktní čočky, ani ty pro mega citlivé oči ;) 





Cena: 129,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat