čtvrtek 31. prosince 2015

SLEEK- Paletka I Divine- GARDEN OF EDEN




Skvěle pigmentované paletky I DIVINE od britské značky SLEEK. Obsahují 12 stínů máslovité konzistence.
Paletky obsahují kombinace perleťových i matných stínů.




Jak jsem psala v předešlém příspěvku, chtěla jsem dvě nové paletky od Sleeku, první volba padla na Sunset, což jsou dle mě takové teplé barvy, tak jsem vybírala druhou, jako protiklad. No, všude čtu, že k zeleným očím se hodí zelené barvy, přísahám, neměla jsem ani jedny stíny, které by aspoň vzdáleně připomínali zelenou. Tak jsem vzala Garden of Eden, která obsahuje zelené stíny a moje oblíbené hnědé, zlaté a narůžovělé. Musím říct, že hned po vybalení jsem se zamilovala, opět tak krásná paletka! Já prostě už jiné stíny kromě Sleeku nepotřebuju, ani nechci! Tohle je totální láska! 

Jinak opět, máslová konzistence, lehce se nanáší, lehce se s nimi pracuje i stínuje. Přes den se ani nehnou, jak je nalíčíte, tak je večer odlíčíte, nijak se neslévají, nic. Prostě geniální! Pigmentace je skvělá. Stačí jedna vrstva. Naprostá spokojenost a 100 % doporučuji! 





Žádné komentáře:

Okomentovat