čtvrtek 31. prosince 2015

Freeman - Diamantová minerální oplachovací maska




2v1 hloubkově čistící jílová maska, odstraňuje přebytečný maz a zjemňuje strukturu pleti. Ideální pro všechny typy pleti. Kaolín a Bentonit čistí, vylepšují pokožku a absorbují přebytečný maz. Diamantový prach odstraňuje odumřelé části buněk a zanechává pleť zářivou. Antioxidační extrakt bobulí brusnice arboreum pomáhá zpomalovat přirozené procesy stárnutí pleti. Unikátní oplachující maska čistí a zanechává pocit chladivé pokožky.

Účinky:
Diamantový prach odráží světlo na pleti a rozjasňuje ji, zároveň působí jako peeling.
Kaolín pleť čistí od nečistot a toxinů a absorbuje přebytečný maz.
Extrakt bobulí brusnice má vysoký obsah antioxidantů a má protizánětlivé účinky.
Účinné aktivní látky: diamantový prach kaolín extrakt bobulí brusnice arboreum

Jak používat:
Masku naneste na očištěnou pokožku, nechte působit 5 – 7 minut, poté jemně masírujte a dobře opláchněte.





Na tuto masku jsem byla hodně zvědavá, svým zjevem i popisem mě dost zaujala. Já to s maskami od Freemana mám tak na půl, některé skvělé, jiné hrozné. Tak když jsem si potřebovala udělat radost, prostě jsem ji vzala. A dost mě překvapila. Není to kdovíjaký zázrak, že by mi extra vylepšila pleť jsem si nevšimla, ale nijak ji nezhoršuje. Udržuje ji hezkou, čistou. Nejprve nechám působit, pak masíruji jako peeling, takže mám pocit, že se o pleť opravdu pěkně postarám a vyčistím ji. A hlavně nijak nevysušuje, což je pro moji suchou pleť hodně velké plus! Pleť mě pak nepálí, nepne, takže určitě vedle nešlápnete ;) 





Cena: 130,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat