čtvrtek 31. prosince 2015

Syoss - Syoss Renew 7 Complete Repair vlasový šampon pro poškozené vlasy




RENEW 7 ŠAMPON PRO KOMPLETNÍ REGENERACI. Pro velmi poškozené vlasy. Regeneruje 7 známek poškození vlasů. Významně snižuje lámavost vlasů a předchází roztřepeným konečkům. Hloubkově regeneruje namáhané, nepoddajné a mdlé vlasy. Pro pružné vlasy. Naneste pečlivě na mokré vlasy a opláchněte.





Pro vlasovou péči od Syoss jsem zahořela už dávno. Vyzkoušela jsem od nich snad už všechno a vždy když přijdou s něčím novým, musím to mít. Zatím jsem snad všechno chválila, protože dle mě fakt vlasovou péči umí :) Tento šampon o moje namáhané a barvením zničené vlásky skvěle pečuje. Upřímně, složení mě moc nezajímá, jestli obsahuje silikony atd. je mi fakt jedno, hlavně když moje vlasy vypadají tak, jak po použití vypadají! Jsou krásné, jemné, hebké, lesklé, nadýchané, s objemem, bez roztřepených konečků. Je to jako nějaké kouzlo! :) A jako bonus nádherně voní! 





Cena: cca 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat