čtvrtek 31. prosince 2015

Maybelline - Affinitone - hydratační make-up



Maybelline Affinitone hydratační make-up pleť nejen zkrásní, ale zároveň ji hydratuje a chrání. Speciální složení obohacené o vitamín E poskytuje pleti hydrataci a ochranu, čímž předchází zbytečnému vysušování pleti a tvorbě suchých míst. Krycí vlastnosti make-upu důkladně zamaskují nedokonalosti – od pupínků po drobné jizvičky. Výjimečná textura a přirozené odstíny dokonale splynou s pletí a vytvoří vzhled bez jediné chyby! Pleť je krásně sjednocená a rozjasněná. 
Maybelline Affinitone hydratační make-up zaručuje, že vaše pleť bude zvláčněná a přirozeně krásná!




  • sjednocuje pleť
  • dokonale splyne s tónem pleti
  • kryje nedokonalosti
  • hydratuje
  • rozjasňuje
  • chrání







Když jsem si četla,c o všechno umí, jak je skvělý atd. říkala jsem si, no super, to je přesně make-up pro mě! Poslední dobou totiž nemůžu najít make-up, který by mi sedl. Takže jsem s nadšením šla do tohohle drobečka. Po prvním nanesením jsem byla spokojená. Barva, ač vypadá oranžově, mi dokonale sedla, skutečně splynula s mojí pletí a nebylo téměř znát, že na obličeji něco mám. Nezvýrazňoval suchá místa, pěkně kryl. Do práce jsem vyrážela opravdu spokojená. Po 9ti hodinách jsem přišla domů a s otevřenou pusou jsem zírala do zrcadla. Zcela výjimečně jsem měla v práci tak náročný den, že jsem neměla čas se ani podívat do zrcadla, což byla šílená chyba. Obličej jsem měla flekatý. Make-up se všelijak slil po mém obličeji a vytvořil mapy, fleky, prostě děs. Vypadala jsem jako debil. Dala jsem mu druhou šanci. Všelijakými prostředky jsem se snažila make-up na obličeji zafixovat, aby se ani nehnul, ale výsledek byl stejný. Do třetí šance se mi nějak nechce. Možná to nechám uležet, a až budu mít lepší pleť, tak ho znovu vyzkouším, ale zatím za mě teda veliká nespokojenost.





Cena: 215,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat