čtvrtek 31. prosince 2015

SLEEK- Paletka I Divine- SUNSET




Skvěle pigmentované paletky I DIVINE od britské značky SLEEK. Obsahují 12 stínů máslovité konzistence.
Paletky obsahují kombinace perleťových i matných stínů.




Vloni k Vánocům jsem si pořídila své dvě první paletky od Sleeku, totálně jsem se do nich zamilovala, tak nějak mi došlo, že vlastně nic jiného ani nepoužívám, a tak jsem se rozhodla, že si letos pořídím další dvě. Rozhodování bylo šílené, přišlo mi to horší, než zvažování nové barvy nábytku, fakt děs. Nakonec padla volba na Sunset. Zaujaly mě především teplé barvičky. Mám ráda zlaté, hnědé a podobně zaměřené barvy, takže tahle byla téměř jistá. Po vybalení jsem áchala, jáchala a jásala. Je tak moc krásná! Stíny se lehce nanáší, nijak nepráší, jak je nanesete, tak je večer odlíčíte, ani se nehnou, drží. Prostě absolutní spokojenost. Cena je krásná, když si vezmete, co stojí některé jiné paletky, tak tady je cena přímo lidová a opravdu za to stojí. Paletky od Sleeku opravdu doporučuji každému! 






Cena: 299,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat