čtvrtek 31. prosince 2015

Yves Rocher - Tonizující pleťová voda na obličej a oči




Dokonalé odlíčení obličeje i očí, a navíc omlazující účinek! 

Popis produktu
Tonizující pleťová voda na obličej a oči s třemi čaji v sobě spojuje čistící, omlazující a detoxikační účinky. Pleť je svěží, čistá, jemná na dotek a zářivá. Tonizující pleťová voda je vhodná pro normální a suchou pleť. 

S prokázanou účinností:
96 % žen věří, že tonikum odstraňuje známky únavy obličeje a očí.*
96 % žen věří, že tonikum poskytuje pokožce okamžitou regeneraci.*

* Testováno pod dermatologickou kontrolou na skupině 26 žen po dobu 3 týdnů a používání 2krát denně.


Účinky:
dokončuje odlíčení, čištění obličeje a očí 
zmírňuje známky únavy

Výsledek:
dokonale čistá, zářivá a svěží pleť,
zmírnění známek únavy.


Výrobek je dermatologicky a oftalmologicky testován.

Složky rostlinného původu: výtažek ze zeleného čaje, výtažek z bílého čaje, výtažek z čaje z Madagaskaru, voda z bio máty peprné a bio heřmánku.

Při výrobě flakonů je použit recyklovaný plast - redukujeme tak spotřebu plastů.


Způsob použití:
Tonikum naneste pomocí vatového tampónu na pleť vyčištěnou pomocí revitalizační odličovací vody. Aplikujte ráno a večer.





Takže, tonizující pleťová voda samozřejmě není vodou, tím bych začala :D Yves Rocher prostě nic jako vodu neumí, protože jsem od nich kromě parfémů nic tekutého neviděla. Ale když teda neberu tento fakt v potaz, tak je to prostě naprosto dokonalý výrobek. Já jsem tuhle tonizující vodu dostala kdysi dávno k něčemu jako vzorek a po pár použitích jsem si šla už pro plnou verzi, protože moje pleť si ji fakt oblíbila. Přiznám se bez mučení, že ji používám jen večer, než jdu spát. Ráno se budím s dokonale vyživenou pletí, odpočatou, nepodrážděnou, hydratovanou, jemnou, čistou a co já vím co ještě. Prostě moje pleť vypadá o hodně lépe. Ráno pak už jen obličej umyji studenou vodou a nanesu krém a nemusím už na nic jiného myslet, bohatě to stačí. V obchodě se mi slečna snažila vnutit, že tohle je spíš pro starší pleť, že bych měla používat něco jiného, ale mně to vážně skvěle sedlo, a to si myslím je to nejdůležitější. 





Cena: 235,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat