neděle 10. ledna 2016

EOS - Balzám na rty - Summer Fruit



100% přírodní a z 95% organický balzám na rty udrží Vaše rty po celý den vlhké, měkké, senzačně hladké a Váš partner určitě neodolá polibkům z Vašich rtů. Balzám má velmi příjemnou příchuť a vůni letního ovoce, která vás pozitivně naladí. Zajímavé provedení balzámu umožňuje jeho snadné nanášení a rychlé použití.




Aktivní látky:
  • bambucké máslo dodává rtům vláčnost, zklidňuje je, ošetřuje a hydratuje,
  • jojobový olej zajišťuje pružnost a hydrataci rtů,
  • vitamin E rty posiluje, působí jako antioxidant, chrání rty před vnějšími škodlivými vlivy.



Vlastnosti:
  • zjemňuje a ošetřuje rty,
  • dodává rtům hloubkovou hydrataci a výživu,
  • příjemně vás naladí,
  • posiluje a chrání rty,
  • osvěžuje rty,
  • dodává rtům hebkost a zdravý vzhled,
  • vyhlazuje rty a dodává jim pružnost,
  • navrací rtům přirozenou krásu a přitažlivost.




Mám pocit, že svět se rozdělil na dva tábory, na lidi, kteří milují balzámy eos a na lidi, kteří je nenávidí. Já ho mám ráda. Na rtech je moc příjemný, tento pěkně voní, nijak chemicky. Rty hydratuje zhruba 4 hodiny (rty si znovu přetřu vždy o pauze v polovině směny, tak to vím přesně). Na někoho je to možná málo, ale já s mými extrémně suchými rty jsem naprosto spokojená, že jsem našla něco, co tak dlouho hydratuje! Používám ho pořád, buď jen tak samotný, nebo jako základ pod rtěnku. Věřím, že dost záleží i na příchuti. Já jsem původně chtěla jahodový, ale četla jsem o něm, že chutná i voní šíleně chemicky, a to pak dost zkazí dojem, i když je balzám třeba skvělý. Takže určitě vyzkoušejte a udělejte si vlastní názor.





Cena: 159,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat