sobota 16. ledna 2016

Natuvell - Odličovací ubrousky 3 v 1 pro normální a smíšenou pleť



Rychlé odlíčení snadno zvládnete s natuvell vlhčenými odličovacími ubrousky, se kterými je odlíčení celého obličeje i dekoltu hračka. Nabízíme dva druhy, zaleží jen na vašem druhu pleti. Balení obsahuje 25 kusů.




Osvěžující odličovací ubrousky bez alkoholu jsou ideální k čištění normální a smíšené pleti. Jemně odstraní nečistoty, mastnotu i voděodolný make-up a zanechají pleť dokonale čistou a jemnou. Speciální emulze s alantoinem znatelně zklidňuje pokožku. Díky šetrnému složení jsou také vhodné pro citlivé oční partie. 




Já se přiznám, že nejsem zastánce každodenního použití odličovacích ubrousků, protože mi to přijde škoda. Ale když někam jedu, nebo když jsem unavená, sáhnu po nich. Protože k odlíčení už pak nic jiného nepotřebuji. Dokáže odlíčit i voděodolnou řasenku, jakoukoli linku, všechno jde lehce dolů. Není potřeba nijak tlačit, takže se nebojte, že byste si sedřely kůži z obličeje, jde to opravdu lehce. Zrovna tyto jsou hodně napuštěné, žádné suchoše, takže to jde fakt lehce. Někomu by mohla vadit parfemace. Je opravdu hodně výrazná, ale nedokážu popsat, co mi připomíná. Každopádně mně osobně vůbec nevadí. Pleť je po použití pěkně čistá, jemná, dokonce bych řekla že i hydratovaná. Takže pak už jen omyji obličej vodou a jdu spát. 




Cena: bohužel netuším, ale řekla bych, že kolem 50,- Kč 
(dají se koupit v Globusu)

Žádné komentáře:

Okomentovat