neděle 10. ledna 2016

Yves Rocher - Čistící maska



pro smíšenou až mastnou pleť

Čistící maska obohacená o jíl pronikne do hloubky pórů a absorbuje přebytek kožního mazu. Osvěžující textura zanechává pocit prodyšné a dokonale čisté pokožky. Účinná komplementární péče o mastnou pleť.

Kosmetika Sebo Végetal byla vyvinuta pro speciální potřeby mastné pleti se sklonem k nedokonalostem. Řada obsahuje účinnou látku ze šišáku bajkalského, který pleť prokrvuje a zároveň čistí. 




  • odstraňuje přebytečný maz
  • stahuje póry 
  • pleť vyhladí
  • zmatňuje
Obsahuje vysoce čistící látku, prášek ze šišáku bajkalského, který zároveň obnoví jednotnost pleti a zmatní ji.

Používejte 2x týdně jako komplementární péči. Masku naneste na vyčištěnou pleť a vyhněte se přitom oblasti očí. Nechte několik minut působit a poté smyjte vlažnou vodou.

Dermatologicky testováno.

Její +: Bez parabenů, minerálních olejů, barviv a silikonů.






Masky od Yves Rocher jsem si opravdu zamilovala, protože u nich na své pleti vidím opravdové výsledky. Moje pleť byla dřív o dost horší, pak jsem začala používat jejich výrobky, a stále mám občas temné dny, kdy bych svoji pleť nejraději schovala, ale mám o dost víc lepších dní, kdy se mě lidi ptají, proč vůbec používám výrobky na problematickou pleť, když ji mám tak hezkou! :) 
Díky této masce mám mnohem hezčí a čistější póry kolem nosu. Opravdu je stahuje, takže ubývají, nebo jsou méně viditelné. Pleť zmatňuje, takže se mnohem méně lesknu, což je teda pecka. Mnohem méně se mi tvoří akné, pokud ji opravdu poctivě používám, tak se mi pupínek vytvoří tak jednou za měsíc, což je teda taky paráda. Pleť je opravdu na pohled hezčí, na dotek jemnější, pružnější. Já jsem s touto maskou nadmíru spokojená! 





Cena: 235,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat