neděle 10. ledna 2016

Garnier - Transformující noční péče proti stárnutí a únavě



Objevte nejnovější generaci noční péče přicházející z Asie, síla masky v lehkém krému s intenzivním účinkem proti stárnutí pleti a známkám únavy. Od prvního rána vypadá pleť odpočatě, noc za nocí vypadá pleť mladší!




Aktivní látky:
  • LHA,
  • Adenosin,
  • Beauty Complex,
  • kyselina hyaluronová,
  • listnatec,
  • jojobový olej,
  • levandulový esenciální olej proti stárnutí.


Vlastnosti:
  • textura s vlastnostmi tvarové paměti, která pleť zahalí a v průběhu noci uvolňuje aktivní látky pro viditelně jemnou a pružnou pleť po probuzení,
  • pleť je intenzivně hydratovaná, pružnější a hladší,
  • pleť vypadá odpočatě, více svěže a zářivě,
  • redukuje známky stárnutí,
  • regeneruje,
  • zpevňuje.

 Naneste každý večer na vyčištěnou pleť a jemně vmasírujte do pokožky.





Tento krém testuji už nějakou dobu, ale pořádnou zkouškou prošel v prosinci. Prosinec byl pro mě hodně náročný. V práci jsem se nezastavila, od rána do večera jsem pracovala na 110 %, večer jsem lehla a nemohla usnout. Jak jsem byla přetažená, tak jsem nemohla spát. Takže jsem jela v podstatě s pár hodinami spánku denně. Byla jsem k smrti utahaná. Ale na mé pleti to díky tomuto krasavci nebylo vůbec vidět. Kdybych to neviděla na vlastní oči, v životě bych tomu nevěřila. Počítala jsem s tím, že ze všeho toho stresu a únavy bude moje pleť na konci prosince špinavá, plná akné a rozšířených pórů, s obřími kruhy pod očima atd.. Ale vůbec. Moje pleť byla stále hebká, čistá, bez pórů, prostě na pohled opravdu hezká, a bez akné! My dva spolu prostě už zůstaneme. 




Cena: 280,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat