neděle 10. ledna 2016

Yves Rocher - Regenerační olej na poškozené vlasy



Vyživené a regenerované vlasy

Aktivní složka
Jojobový olej, který má vyživující vlastnosti. 

Hlavní přednosti výrobku
Obsahuje jojobový olej - výjimečný pečující olej s příjemnou konzistencí, který nelepí a nemastí vlasy.

Použití
Olej aplikujte na suché vlasy před mytím. Olej naneste po celé délce vlasů a nechte 10 minut působit. Poté olej opláchněte a vlasy umyjte šamponem. 

Jojobový olej
Jojoba, též nazývaná „zlatem pouště“, překvapuje svými blahodárnými účinky. 

Laboratoře Yves Rocher vybraly jojobový olej extrahovaný ze semen jojoby pěstovaných dle zásad ekologického zemědělství pro jeho regenerační vlastnosti, které působí proti vlivům vnějšího prostředí.

Další účinné složky
Složení je obohaceno o opravný babassu olej a olej z Makadámie, který má vliv na výživu vlasové pokožky.

Složení, které neobsahuje silikony, dodává vlasům přirozenou lehkost. 




Pro zvýšení účinosti oleje zabalte vlasy do ručníku namočeného v teplé vodě, což umožní lepší vstřebávání výživných látek.

Výsledky
88 %* žen konstatuje: "Moje vlasy jsou regenerované". 
* Uživatelský test provedený u 27 dobrovolnic během 4 týdnů. 

Jeho +: Neobsahuje silikony, parabeny ani barviva.





Tohle je fakt parádní věc. U těchto olejů do vlasů mám pocit, že mi vlasy opravdu hydratují! Já mám díky barvení a hlavně odbarvování hodně suché a zničené vlasy, proto potřebuji přípravky, které mi vlasy fakt hodí do pohody, ne jen tak na pohled, ale fakt doopravdy. Tento olej vlasy opravdu vyživí, lehce se vymývá. Před mytím vlasů ho nanesu na vlasy, pak klasicky umyji šamponem, použiji kondicioner, masku a hurá, vlasy jsou krásné! :) 




Cena: 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat