neděle 10. ledna 2016

Tetesept - Mořská sůl pro svaly a klouby




Koupelová mořská sůl Svaly & klouby je koupelová přísada se 100% přírodní mořskou solí, která přirozeně zmírní problémy se zatuhlými a unavenými svaly a klouby. Uvolňuje ztuhlá místa a podporuje prokrvení. 
Vychutnejte si koupel s léčivou silou přírodních éterických olejů – přizpůsobenou problémům s pohybovým aparátem. 
Léčivé rostliny, které se osvědčily při svalových potížích, podporují prokrvení a pomáhají zmírnit svalové křeče, uvolnit zatuhlá místa a prohřát klouby, abyste se po koupeli cítili podstatně líp.

Éterické oleje – cenné rostlinné látky obsažené v olejových žlázkách v květech, listech nebo v kůře – se osvědčily v medicíně, přírodním léčitelství i v aromaterapii. Cenné esence slouží k léčbě poruch nálady a ke zmírnění potíží. Vstřebávají se pokožkou, sliznicemi a nosem a mohou pozitivně ovlivnit celý organismus. 





Já naprosto miluji dlouhé koupele, ať už s pěnou či solí. Tuto sůl jsem si oblíbila, protože opravdu pomáhá mým zádům. Mám poměrně náročnou práci, kde se dost hýbu, a zároveň mám celkem problém se zády, proto je mi velmi příjemné, když večer přijdu domů, naložím se do vany a vylezu z ní s mnohem menší bolestí zad. Nebudu vám lhát, všechnu bolest vážně neodstraní, nelze spoléhat jen na sůl. Ale jako pomocník v tomto boji s bolestí je výborný! 





Cena: 120,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat