sobota 16. ledna 2016

Schwarzkopf - Gliss kur - Thermo-protect - Olej pro ochranu před teplem při fénování



Gliss Kur olej pro ochranu před teplem při fénování pro namáhané vlasy. Receptura s 8 prvotřídními zkrášlujícími oleji poskytuje vlasům optimální ochranu před teplem a nezanechává zbytky.
Nastříkejte do ručníkem vysušených vlasů před fénováním. 





Tak tohle mě hodně zklamalo. Pumpička se mi rozbila už při druhém použití. Takže mi to všude teklo, stříkalo to úplně jinam, prostě na nic. I kdybych na tohle zapomněla, tak při použití mám pocit, že to vůbec nic nedělá. Vlasy jsou po vyfénování bez života, suché, drsné. Pokud má tento přípravek vlasy nějakým způsobem chránit, tak jsem nepřišla na to jakým. Takže ne, my dva kamarádi nejsme a nebudeme. 




Cena: 150,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat