čtvrtek 15. ledna 2015

Figs and Rouge - Hand Cream French Vanilla




Sladce vanilková vůně omámí vaše smysly, zatímco výživné složení plné kakaového másla a antioxidantů zabalí ruce do pečujícího závoje z bavlnky. Naneste na suché a čisté ruce, nechce vstřebat. 





Tak na tento krém jsem se hodně těšila. Je to moje druhá věc, pokud se nepletu, od Figs and Rouge, tou první byl balzám, jenže mentolový, což já nee. U krému jsem proto značce chtěla dát druhou šanci. Moc se mi líbí obal, je opravdu takový veselý a když ho mám položený na stole, tak navozuje takovou príma atmosféru. Konzistence je klasická, jako u jiných krémů. Ovšem při roztírání mi krém přijde hodně vodovatý. Mám pocit, jako kdybych si myla ruce. Ruce jsou po aplikaci jemné, hebké, ale taky kluzké a mají na sobě mastný film. Takže krém používám převážně na noc, což je ideální, protože se ráno budím se sametovými tlapkami. A vůně, já popravdě netuším jak voní francouzská vanilka, ale předpokládám, že trošku jinak, než naše. Něco z vanilky cítím, vůně je taková sladká, sušenková, nijak vtíravá, pro mě osobně není nepříjemná. Když to ale shrnu, tak mě krém nijak neuchvátil, za tu cenu si myslím, že se dá sehnat lepší, voňavější. Ráda jsem vyzkoušela, určitě ho dopotřebuji, ale další balení už si nepořídím. 




Cena: 80 ml za 232,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat