čtvrtek 1. ledna 2015

Manufaktura - Relax s vřídelní solí a meduňkou






Solný peeling 
s vřídelní solí, mandlovým olejem a meduňkou





Zjemňující a vyživující solný peeling s vřídelní solí, mandlovým olejem a meduňkou. Během sprchování či koupele naneste přiměřené množství peelingu na pokožku. Krouživými pohyby vmasírujte, poté pokožku opláchněte. 




Tento peeling vyrobili přímo pro mě, tutově. Je opravdu velmi drsný, zrníčka jsou sice malá, nijak ostrá, ale zároveň drsná. Opravdu dokonale obrousí kůži, ta je poté jemná, sametová! Moc příjemně voní. Jestli jste majiteli suché pokožky, určitě velmi doporučuji! A na to jak je drsný, je vhodný i pro citlivou pokožku, já mám problém většinou s rukami a nohami, celá se obsypu pupínky, když použiji něco necitlivého, z peelingu jsem měla strach, ale nic, naprosto v pořádku. Takže testem na suchou a citlivou pokožku prošel peeling na jedničku! 










Sprchový a koupelový gel
s vřídelní solí a meduňkou




Relaxační sprchový a koupelový gel s vřídelní solí a meduňkou. 




Mám moc ráda sprchové gely z manufaktury, krásně pění a dobře voní. Hlavně nevysušují pokožku, trošku hydratují, zjemňují. Vůně je intenzivnější, přijde mi citrusová, ale moc příjemná. 









Tělové mléko
s vřídelní solí a meduňkou




Zvláčňující tělové mléko s vřídelní solí, mandlovým olejem a meduňkou. 




Voní stejně jako peeling a sprchový gel, takže se vůně nijak netlučou, naopak se krásně podporují. Mléko je hydratační tak akorát, když se večer před spaním natřu, do dalšího večera si nemusím dělat starosti. Vůně se drží minimálně do rána, druhý den cítím ještě slabý náznak, ale vůbec mi to nevadí, naopak nemám ráda, když se mi mléko tluče s parfémem. 





Určitě koupi této sady doporučuji, protože se opravdu postará o vaše tělo. Pokožka je po použití jemná, heká, sametová, hydratovaná a další super pozitiva na která si vzpomenete. Navíc vůně je opravdu příjemná, relaxační a uklidňující. Takže ano, směle do toho :)

Žádné komentáře:

Okomentovat