čtvrtek 1. ledna 2015

Yves Rocher - Intenzivní hydratační maska



Hydratační maska pro normální a smíšenou pleť. Obsahuje výtažky z rostlinné mízy. Intenzivně a dlouhodobě hydratuje pokožku. Zanechává ji svěží, projasněnou a vypnutou. Masku aplikujte 2krát týdně na obličej. Nechte působit 5 minut. Přebytky masky odstraňte kosmetickým tamponem. Neoplachujte. Bez parabenů, minerálních olejů a barviv. Dermatologicky testováno. 




U této masky u mě vyhrála zvědavost. Hrozně mě zajímalo, proč je tahle maska tak drahá. Takže když jsem měla pěknou slevu, koupila jsem ji. Plnou cenu bych za ni nedala, to teda ne. Začnu tím horším pro mě, vadí mi, že se neoplachuje. Strašně nerada si něco z pečujících přípravků nechávám na obličeji bez opláchnutí. Kromě krému na noc prostě nesnesu nic. Kdybych si toho v obchodě všimla, nekoupila bych ji vůbec. Ale dobře, zkouším, neoplachuji. Musím říct, že pleť je opravdu hydratovaná. Pokud jste majitelkami suché pleti, věřím, že by vám tato maska mohla výrazně pomoci. Pleť je heboučká, vypnutá. Opravdu maska dodává všechno, co slibuje. Takže pokud vám nevadí, že se neoplachuje, tak směle do toho! Na mastnou pleť ji nedoporučuji! Pleť je pak hrozitánsky přemaštěná, tvoří se pupínky, ucpávají póry.. a to nechcete! 




Cena: 340,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat