úterý 27. ledna 2015

Ladybox - Leden 2015


Leden je první měsíc nového roku a také pro spoustu lidí čas změn a bilancování minulého roku. A tak i my bilancujeme a přinášíme výběr z produktů roku 2014. Takový menší All Star Ladybox.

V krabičce najdete výborně hodnocený Make-up Nude Illusion od značky Catrice. Vyslyšeli jsme četné žádosti klientek a opětovně přinášíme celosvětový bestseller v podobě jumbo tužky Sumita, která v sobě ukrývá dlouhotrvající oční stín v krásném zlatohnědém odstínu, vhodný na denní i večerní líčení. Pokud jste si oblíbili kvalitní kosmetiku značky Inglot, jistě už máte doma jejich unikátní magnetickou paletku, do které si můžete začadit další úlovek, krásně pigmentovaný lesk na rty. 

Ty, které vstupují do nového roku s předsevzetím zpevnit a zformovat postavu, jistě uvítají testovací balíček značky Guenerve. V krabičce na vás čeká také voňavé tělové mléko Dermacol Aroma Rituals s pistáciovým olejem, které se lehce vstřebává, hydratuje a nezanechává pocit mastné pokožky. Stejně tak se znovu ponořte do vůně sprchové pěny Rituals. Na zimou namáhanou pokožku doporučujeme univerzální hojící krém Barefoot SOS Rescue Cream

Poprvé s námi můžete otestovat novinku na českém trhu - téměř zázračný multifunkční krém Egyptian Magic, vyrobený v USA podle starodávné egyptské receptury, který je velmi oblíbený a skvělý téměř na všechno. Pro zdraví celé rodiny přinášíme rodinnou zubní pastu Colgate Maximum Cavity Protection Fresh Mint s unikátní ochranou proti zubnímu kazu. Do každé krabičky jsme také přibalili bonusový Mystery produkt

Užijte si testování produktů z All Star krabičky. Přejeme vám klidný leden a úspěšné vykročení do nového roku. 




Krabička přišla klasicky růžová. Budu rýpat, když se jednalo o to nejlepší z roku 2014, mohla být i lepší krabička, ale opět opakuji, kvůli krabičce neobjednávám. 




Nechyběla průvodní kartička, jejíž první stranu máte opsanou na začátku článku. 







Dermacol Aroma Ritual Body Lotion - Sicilian Pistachio, 
200 ml, 99,- Kč



Voňavé tělové mléko Aroma Rituals obsahuje pistáciový olej, který vyživuje, zjemňuje a hydratuje i namáhanou pokožku. Navíc skvěle voní jako pistácie. Krém použijte každý den po koupeli, vaši pokožku zjemní a provoní. 

/Na co sakra mysleli? Ani ve snu bych nezvládla spotřebovat tolik mléka, takže poputuje dál. Navíc, nijak mě nenadchlo, vůně mi už leze krkem. Takže takový hit to podle mě rozhodně není. 








Guenerve - balíček pro formování postavy,
3x20 ml, 990,- Kč za 3x200 ml



Sada obsahuje prohřívací gel, chladící gel a výživný a zpevňující tělový krém. Vše pro vaši dokonalou a vytvarovanou postavu, o jaké jste vždycky snila. 


/ Ještě párkrát a budu mít plná balení. Mám už asi třetí, nebo čtvrtou sadu a nedonutím se po cvičení použít gely z pytlíčků, bez cvičení to nemá moc efekt. 







Catrice - Make-Up Nude Illusion,
30 ml, 199,- Kč



Nabízí lehký podklad a matující krytí. Díky pigmentům odrážejícím světlo make-up rozzáří pleť a navíc hydratuje pokožku, je dlouhotrvající a chrání pleť proti UVA a UVB záření.

/ O tomto make-upu jsem už psala, poprvé jsem se na něj moc těšila, ale nesedl mi. Takže tohle balení bez otevření poputuje dál. 







Sumita - Beauty Champagne Eye Shadow Pencil,
369,- Kč



Oční stín v pastelce rozzáří váš pohled. Snadno se nanáší, díky univerzální barvě je vhodný opravdu pro každého a odolná konzistence vydrží na očích celý den. 

/ Tak tohle se celkem povedlo, pastelka je dobrá věc, akorát pochybuji, že někdy spotřebuji tu první, natož druhou. Takže půjde také o dům dál.








Rituals - Sprchová pěna Yogi Flow,
50 ml, 110,- Kč



Unikátní sprchový gel se při kontaktu s vodou mění v bohatou pěnu. Obsahuje mandlový olej a indickou růži, které vyživují pokožku celého těla. Zjemňuje a hydratuje.

/ Mám již třetí balení, to úplně stejné. Pořád si je schovávám až někam pojedu, jenže vždy když někam jedu, tak tam něco na mytí mají, takže to s sebou nevozím. Začarovaný kruh, asi ji pošlu dál.








Colgate - Maximum Cavity Protection Fresh Mint,
75 ml, 70,- Kč



Pasta se svěží příchutí máty a patentovaným složením bojuje proti zubnímu kazu. Snižuje výskyt počínajícího zubního kazu až o polovinu a chrání před vznikem nových kazů. 

/ Zubní pasta se u nás doma neztratí. Zuby si čistíme všichni a většině je jedno čím, takže v pohodě zužitkuji. 








Inglot - Freedom systém lesk,
1,8 g, 170,- Kč



Intenzivní lesk na rty můžete najít u značky Inglot ve více odstínech. Aktuální trendové barvy dodají rtům intenzivní lesk a zároveň je dokonale hydratují. 

/ Magnetickou paletku mám, jenže už v ní tento lesk mám, stejný odstín! Kdyby alespoň jiný. Lesková nejsem, takže nemám šanci spotřebovat, takže půjde dál.








Barefoot - SOS Rescue Cream,
5 ml, 25 ml za 209,- Kč 



Botanické extrakty, esenciální oleje a další čisté přírodní suroviny hloubkově hydratují namáhanou pokožku a poskytují jí okamžitou úlevu.

/ Tak tady si ale s prominutím ťukám na čelo. Jak může být pytlíčkový krém na jedno, max dvě použití tím nejlepším z roku 2014? 








Egyptian Magic zázračný krém,
59 ml za 715,- Kč



Egyptian Magic neboli egyptský zázrak je přírodní výživný balzám na pleť i vlasy. Hydratuje pleť do hloubky, regeneruje a hojí poranění. Zlepšuje vzhled jizev, hojí akné i ekzém. 

/ Tímto mi udělali radost. O tomto zázraku jsem už dost četla a moc jsem ho chtěla vyzkoušet, jen ta cena, no. 







Mystery produkt

Lambre - Hydroaktivní krém na ruce a nehty,
50 ml, 89,- Kč



Krém na ruce je určen pro regeneraci a péči o citlivou pokožku rukou. Zpevňuje křehké nehty, bojuje proti jejich lámání, rychle se vstřebává a jemně voní. 

/ Opět již několikáté balení, takže též půjde dál.








Slevový kód pro objednávku brandnooz boxu




/ Jídlo si ráda vybírám sama, takže slevu nevyužiji, zkusím ji někomu darovat. 




Takže když to shrnu, tak jsem poprvé za celou dobu objednávání naštvaná. Protože za těch 340,- Kč využiji zubní pastu a dva pytlíčkové krémy. Zbytek půjde pryč. Baví mě zkoušet novou kosmetiku, proto absolutně nestojím o další balení stejných produktů. Ještě ke všemu z posledních měsíců. Ach jo, jsem vážně zklamaná. Doufám, že únor mi to vynahradí, nebo že se mi povede produkty vyměnit za něco z čeho budu mít větší radost. Holt není každý den posvícení. Pevně věřím, že pro někoho, kdo neobjednává každý měsíc, je naopak tato krabička skvělá. Protože produkty samy o sobě jsou opravdu skvělé, jen je prostě průšvih, když už je doma máte. 

3 komentáře:

  1. A co třeba neobjednávat a raději si udělat za 300 radost něčím, co fakt potěší? :-) Jen takový návrh... :-))) člověk sice nemá ten adrenalin, ale na druhou stranu má jistou radost :-D
    Jinak mě toto dojít, tak to se mnou sekne. Ale já už z toho konceptu vystřízlivěla v prosinci 2013.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě to jinak moc baví. Od začátku jsem měla každý box ;) Fakt jsem ani jednou nevynechala a vždycky jsem byla spokojená. Tohle je úplně poprvé, co jsem zklamaná. Ale i tak to beru pozitivně. Věci různě porozdávám. Udělám kamarádům a rodině radost ;) Kdybych jim to šla koupit, stálo by mě to víc a nejspíš by nic nedostali, protože bych jim to jen tak koupit nešla :D Hamounka :P :)

      Vymazat
  2. Tak to jsem ráda, že jsem neobjednávala. V prosinci mi skončilo půlroční předplatné..Celkem jsem měla 8 boxů a přesně toto v nich bylo..takže by šel taky celý box pryč..ale je fakt, že překvapená bych byla..Dát tam to samé - to bych opravdu nečekala a taky by to se mnou seklo. Udělala jsem si tento měsíc radost sama v drogérce..ale únorovém popřemýšlím..Bude Valentýn, tak by mohli něco vymyslet..ale předplatné už asi nikdy.

    OdpovědětVymazat