čtvrtek 1. ledna 2015

Sensodyne - Kompletní ochrana



Co je citlivost zubů? Citlivost může být známka toho, že jsou zuby zranitelné. Zubovina je odhalená z důvodu poškození skloviny nebo ústupu dásní. Pokud se odhalená zubovina dostane do kontaktu s čímkoli horkým nebo studeným, sladkým nebo kyselým, nebo i jen vaším zubním kartáčkem, nervy uvnitř zubu mohou způsobit krátkou ostrou bolest. 

  • posiluje a zpevňuje sklovinu
  • chrání proti zubnímu plaku
  • osvěžuje dech
  • zachovává přirozenou bělost zubů
  • navozuje pocit čistoty
  • udržuje vaše dásně zdravé
  • novamin obnovuje ochrannou vrstvu na citlivých místech, které tak chrání před bolestí


Proč používat Sensodyne kompletní ochrana? Při čištění zubů dvakrát denně speciálně navržené složení pasty s novaminem poskytne vašim citlivým zubům vše, co potřebují. 




Začnu tím, že pokud nemáte citlivé zuby, můžete pít studené, teplé, jíst v pohodě čokoládu nebo gumové bonbony, tuhle pastu nepotřebujete. Pokud nemáte se zuby žádný problém, kupte si nějakou levnější, obyčejnou pastu. Naopak, pokud máte výše popsané problémy, rezignovali jste a naučili se s tím žít, s tím, že žádným pastám nevěříte, tak věřte a zkuste ji. Tohle byl i můj případ. Rezignovala jsem, nepila teplé, ani studené, naučila jsem se s bolestí zubů žít a dávala si na to prostě pozor, pak jsem uviděla tuto pastu a zkusila ji. Chápejte, všechny vaše problémy nevyřeší, ale zmírní je. Je dobré to konzultovat i s vaším zubařem. Moje zubařka mi zuby přeléčila, některé nervy mi vzala, vyčistila kořeny, následně jsem začala používat tuto pastu a mnoho mých problémů se vyřešilo. Už můžu jíst zmrzlinu a pít horký čaj! Na citlivé zuby je toto opravdu skvělá pasta a já už jinou nechci :) 




Cena: kolem 100,- Kč 

Žádné komentáře:

Okomentovat